[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@martijnpoppen thanks voor altijd je snelle antwoorden! Super om te horen, want ik kon de e340 zelf niet vinden in de lijst van de eufy security app als compatible met homey. Ik kan deze dus zonder homebase thuis installeren en koppelen middels homey? klopt het dat gezichtsherkenning dan alleen niet werkt? Ik las iets dat dit juist een functie van de homebase 3 is? Ook lees ik hierboven weer iets dat het mogelijk wel via homey zou kunnen? los van dit beveel je deze dus aan boven de dual 2? Dan kan ik hem gelijk bestellen mogelijk dit keer wel met een crime erbij, of heb je hier ook nog tips over (goedkopere optie, voorheen had ik via songs de deurbel, maar dit onderbrak dan de muziek steeds). Dankjewel!

@Oh-No

image
:stuck_out_tongue:

Klopt

E340 heeft ingebouwde gezichtherkenning, iets minder goed dan de HB3, maar werkt prima,

nee precies hetzelfde als de officiele app.

Zeker weten

Ik heb de chime zelf ook werkt prima, kan ook apart in Homey aangestuurd worden.

Hoi @martijnpoppen
Laatste tijd veel aan het testen met het automatisch laten afspelen van een “snel antwoord” als we niet thuis zijn. Helaas krijg ik het niet werkend.

Na wat stoeien en een topic gelezen te hebben over de Home Assistant koppeling waarbij hetzelfde euvel naar voren kwam hier de dingen die ik getest heb.
Ik heb voor het testen even alle variabelen verwijderd uit de flow zodat ik puur en alleen op het afspelen van de meldingen kon focussen.

Handmatig aftrappen van de flow met een custom response, werkt niet.
Handmatig aftrappen van de flow met een default response, werkt niet.
Handmatig aftrappen van de flow met een custom response terwijl ik de stream van de deurbel open heb staan op mijn telefoon, werkt niet.
Handmatig aftrappen van de flow met een default response terwijl ik de stream van de deurbel open heb staan op mijn telefoon, werkt wel!.

Is het mogelijk eens te onderzoeken waardoor hij hier steeds op stuk loopt?
Mocht ik iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt,
Edwin

Hi @Edwin_Ottenheim
Welke deurbel gaat het om?

Vaak werkt een herstart van de app wel

Hoi @martijnpoppen
Het betreft een T8210.

Herinstalleren, opnieuw inloggen en ook gewoon het herstarten van de app heb ik al meerdere malen gedaan.

@Edwin_Ottenheim graag een diagnostisch rapport sturen op het moment dat het niet werkt.

Hoi Martijn,

zojuist gedaan.
2beab509-9a79-4c6d-91be-af0f3aa108cd

@Edwin_Ottenheim Eenmalig een API error waardoor hij geen commando kon sturen. Verder gaat alles gewoon goed. Connecties zijn er commando wordt verstuurd en response is ook geldig. Dus ik zie geen issues

@Edwin_Ottenheim zou je de test versie kunnen proberen? Eufy Security | Homey

Hoi @martijnpoppen.

Het is nu niet meer nodig om de stream zelf open te hebben staan.
Beide soorten berichten worden nu perfect afgespeeld.

Geen idee wat dan het probleem was maar het werkt nu in ieder geval.

bedankt voor de moeite!

1 Like

Hi @Edwin_Ottenheim
Er zijn wat updates geweest in de laatste versie. Dus ik verwacht dat het daardoor komt. top!

Mijn Homey 2023 detecteert de drukknop van de Eufy Deurbel niet meer. De temperatuur, voertuig en persoon veranderd wel nog maar de drukknop niet. Al een reparatie gedaan, bel al verwijderd en terug toegevoegd, app op homey verwijderd en terug geïnstalleerd maar niks helpt. Via de telefoon app van Eufy zelf werkt het wel maar via Homey niet. Iemand suggesties? Dit sinds in de avond van 26/04/2024

@weide43 ja even een diagnostisch rapport sturen na het aanbellen

1 Like

@martijnpoppen Ja hoor dat is 6C7AEF8A

@weide43 dat is een rapport voor medewerkers van Athom. :wink:

Check even dit:

@martijnpoppen haha ok, veranderd 50398042-da81-4908-9252-123da5f9a527 en verstuurd

@weide43 error op de registratie van de push notificaties. Misschien even proberen een extra account te maken en je devices delen met die. (Er vanuit gaande dat je dat sowieso al had?)

En zorg ervoor dat je geen pi-hole oid aan hebt staan, dat kan conflicteren

@martijnpoppen dat is het eerste dat ik lees of hoor van een 2de account te hebben.

@weide43 zie app pagina :stuck_out_tongue:

En eerste post van forum topic: [APP][Pro] Eufy Security

@martijnpoppen Ik was gewoon begonnen met de app te installeren en alles ging super en werkte ook naar behoren. Zal volgende keer meer de app pagina’s lezen.
Nu een 2de account gemaakt en toegevoegd. Ga het eens testen!

1 Like