[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Hi @Mor_Mor
Op dit moment is dat al mogelijk door te tag van de Persoon gedetecteerd kaart te gebruiken en met logic te checken of dat overeenkomt.

Maar lijkt me goed daar wel een keer een andere kaart voor toe te voegen dat het duidelijker is dat deze kaart er is.

Ik ga een tag uit proberen en kijken of in logic overeen komt. Laat je weten.

Inderdaad lijkt me goed idee dat als er een kaart er voor bestaat dat het dan zeker mogelijk is.

Hou me op de hoogte.

Ik heb met tag gaan zoeken om uit te proberen maar ik kan het niet echt vinden en gebruiken wat je zegt.

Kan je alsjeblieft in stappen uitleggen wat ik moet doen?

Ik stel het op prijs.
Dank.

@Mor_Mor zie deze post voor een voorbeeld [APP][Pro] Eufy Security (nl) - #1506 by Remko_H

Oke dank.

1 Like

Het is gelukt. Maar niet met deurbel. Wel met een eufy s330 camera die aan de gevel hangt.

Deurbel herkent persoon ook maar verder gebeude met flow


niks.

Toen heb ik i.p.v. deurbel die andere camera die aan de gevel hangt uit geprobeerd en toen heeft flow volledig gefunctioneerd.

Weet je toevallig waarom deze flow (zie foto) niet met deurbel werkt maar wel met die andere camera?

@Mor_Mor ja omdat de fix alleen beschikbaar is in de test versie van de app. Heb hem nog niet live staan.

Komt ie nog live? Zo ja wanneer denk je ? Gewoon nieuwsgierig want flow werkt met die andere camera ook .

@Mor_Mor Je kan de test versie toch installeren?

@Mor_Mor voorlopig nog niet. Zijn nog wat bugs die eerst opgelost moeten worden

Als je de test versie wil testen vind je de info hier [APP][Pro] Eufy Security - #5703 by martijnpoppen

Hi Martijn,

Ik heb al een tijdje een s340 met zonnepaneeltje hangen. Deze had ik echter pas een paar dagen geleden als apparaat toegevoegd in Homey. Na het toevoegen merkte ik dat de batterij ineens heel snel leeg raakte, met een 8-9% per dag. Eufy gaf aan dat dit mogelijk door integratie met third party systems te maken kon hebben. Na het verwijderen van de s340 uit homey is het probleem weer verholpen. Ik had overigens nog geen flows gemaakt. Is dit issue al bekend bij je? Kan ik iets in de instellingen aanpassen om dit te voorkomen?

Groeten,

Pascal

Hi @Pascal_Stevens
Ja bekend probleem echter niet aan te doen op het moment.
Alles is zo opgezet dat Homey de S340 moet behandelen als een batterij camera dus ook energie besparing moet toepassen daarop.
Vaak wil een herstart van de Eufy app in Homey wel werken om de energiebesparing goed te laten werken.

1 Like

Heeft iemand ook problemen met de deursensoren.

Ik heb de HB3 die is gekoppeld aan Homey. Twee deursensoren zie ik ook in Homey maar doen niets.
Werken wel bij de eufy app.

Kan er dus nu niets mee, iemand een idee?

@Martin_De_Vries staan je push notificaties aan? zie FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Maar dan krijg ik de hele tijd notificaties van de eufy app deur open deur dicht etc

@Martin_De_Vries ja dat klopt

Nou dan laat ik ze er wel uit. Wil niet gek worden van alle meldingen​:joy::joy:.

Bedankt voor het antwoorden en de hulp

@Martin_De_Vries Ja helaas is dat de enige manier van Eufy om gebruik te maken van 3rd party integraties. :confused:

Wat is momenteel de beste eufy deurbel camera, met kabel maar waarbij je geen homebase nodig hebt wanneer je hem aan de homey koppelt?
mogelijk staat het hier al ergens maar ik kon het niet vinden en gezien er nieuwe deurbellen op de markt zijn, wild eik het toch vragen. Ik hoor het heel graag.

@Oh-No de E340 :slight_smile: