[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

918de393-c096-4355-a9c3-826cb82f62ef
Ik gebruik app versie v3.26.4

@John_Uittenbogaart probeer even je apparaat te repareren in Homey

Hoi Martijn, Ik heb alle apparaten gerepareerd maar zonder succes. De workflow in Homey werkt als ik deze test. Het lijkt erop dat de tricker om de flow te activeren niet werkt.

@John_Uittenbogaart ja dat is logisch, een flow testen is namelijk niet hetzelfde als een trigger

Kan je nog een diagnostisch rapport sturen

Zeker. Bij deze 72ee4347-daba-4bba-b1f2-24bdfd3c10a6

@John_Uittenbogaart push notificaties kunnen niet opgevraagd worden.

Meestal komt dit door een blokkade ergens, bijvoorbeeld een pi-hole in je netwerk of iets in je extra account.

Makkelijkste is een nieuwe extra account aan te maken en proberen daarmee in te loggen en kijken of dat wel werkt.

En natuurlijk als je een pi-hole hebt even Homey ervan uitsluiten

Hoi Martijn, Ik heb een ander extra account aangemaakt. Zelfs alles opnieuw geïnstalleerd. Alle accounts in de eufy security verwijderd. Jou app verwijderen en opnieuw geïnstallleerd. Helaas hetzelfde resultaat. Ik heb geen PI-hole. Dus als je nog een idee hebt. Alvast een vrolijk passen.

Hi @John_Uittenbogaart
Graag nieuw report sturen na het koppelen van het nieuwe account

Hoi Martijn, Ik heb de oude accounts bij Eufy verwijderd. Ze bestonden ook niet meer.

Bij deze het raport. 88bc4700-5af4-4e8d-8278-75dbe157248a

@John_Uittenbogaart heb je al geprobeerd Homey te herstarten?

Ja, zelfs meer dan een keer.

@John_Uittenbogaart de verbinding kan niet gemaakt worden. Meestal zijn dit wel de oplossingen. Er is niet veel wat ik kan doen helaas. :confused:

Verder niets veranderd in je netwerk?

Hi Martijn, Nee netwerk is hetzelfde en alle apparaten zitten in hetzelfde netwerk.

Super bedankt voor het meedenken.

@John_Uittenbogaart zou je eens kunnen inloggen in de orginele app van eufy me they extra account en kijken of je dan wel notificaties krijgt?

Ja, dan krijg ik ook notificaties. Hetzelfde als ik het hoofdaccount.

Het rare is dat ik flows heb waarbij de Homebase wordt aangestuurd om van modus te veranderen. Dit werkt wel. Alleen van de Eury naar Homey niet.

Ik zie bij Homey - apparaten - camera in het detectie overzicht ook geen wijzigingen. Zie foto.

@John_Uittenbogaart nee dat is logisch want er kunnen geen notificaties ontvangen worden. Ik ga wel even checken bij de developer die de Eufy sdk maakt en kijken of ik daar wat kan vinden.

@John_Uittenbogaart zou je in de tussentijd de test versie kunnen checken en kijken of dat wel werkt?

Eufy Security App voor Homey | Homey installeren via groene install knop

Helaas. Nieuwe testversie geprobeert. Zelfde resultaat. Eufy zelf stuurt mij bij elke gebeurtenis notificaties. Maar in de test flows test ik heel simpel. Als beweging wordt gedetecteerd zet lamp aan of stuur notificatie naar mezelf. Maar dan gebeurt er niets. Flow testen in de Homey zelf werkt.

Hi,
Ik heb nog een idee betreft een nieuwe flow kaart voor eufy camera s330 en eufy deurbel s330 . Deze 2 hebben gezicht herkenning mogelijkheden. Wanneer je aankomt en hij herkent jou dan kan een flow er voor gebruikt worden. Misschien kan ik me met voldoende voorbeeld flow kaart duidelijker maken:

Als gebruiker (jan of piet ) door camera/camera’s herkent wordt door herkenning software …

En eufy security alarm staat aan …

Dan …

Ik hoor graag van je.
Dank je.
Groetjes,
Mor.