[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Hoi Martijn,

Hierbij de link van het rapport:

cb83eda2-c7c3-4bad-a3fc-5ad9699a5670

Ja, ik ben bekend met Max 30 maar ik stuur alleen een snapshot als de bel wordt ingedrukt.

Groeten,
Arjo

1 Like

@Arjo_de_Bruin je diagnostisch rapport bevat geen snapshots. Zorg ervoor dat je eerst de snapshot flowcard draait alvorens je het rapport stuurt

Nu eerst flow gestart die snapshot maakt

1e64903b-d678-431b-bedd-d03bf9bdffaa

1 Like

@Arjo_de_Bruin hier zijn we ook bezig met het issue: [APP][Pro] Eufy Security - #5561 by martijnpoppen

beste,
zit met een paar problemen ik weet inmiddels dat de deursensor en het alarm via homey nuteloos zijn maar zoek toch een manier om dit te laten werke desnoods met andere opties maar het alarm van eufy is zo stil zou het graag wat luider maken via mijn sonosen heb al van alle soorten flows geprobeerd maar vind geen goede simpleweg als de homebase op afwezig staan en de deur triggerd moet de sonos luid alarmeren simpel toch maar werkt kan iemand mij helpen
bmv.

@Jarno_Van_pee zo te lezen heb je de instellingen niet goed staan van de notificaties en daardoor werken je sensoren niet.

Check FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Hallo, @martijnpoppen

Een nieuwe flow kaart voor eufy camera3 zou handig zijn want die kon ik niet vinden. Eufycam 3 heeft een anti diefstal detectie systeem. Dat is ook een soort sabotage alarm.

Suggestie nieuwe flow kaart :
Anti diefstal detectie aangaat

Deze kaart zag ik nog niet er bij maar is handig .
Ik hoor graag.
Dank u .

Groet, Mor.

@Mor_Mor Ik weet ook niet of die kaart bestaat. Maar er is ook een Nederlandstalig topic voor de Eufy cam.
Denk dat je het daar beter kan vragen, blijft alles mooi bij elkaar.

Die kaart is er helaas niet daarom heb ik het gevraagd of gemaakt kan worden.

Het is voor mij allemaal nieuwe. Hoe kan ik mijn topic daar neerzetten?

@Mor_Mor ik ga checken of het mogelijk is.

1 Like

Top. Wacht ik af.

Nog een punt ,
Wanneer ik via homey eufy beveiligingsmodus wijzig naar bijvoorbeeld: nacht alarm ( custom 1 )of afwezig , zou in de eufy homepagina op de gemaakte knopjes te zien moeten zijn . Helaas daar veranderd het niet.

Je ziet de beveiliging modus wel gewijzigd in eufy app in beveiliging tabblad maar niet op de homepage op de gemaakte knopjes.

Kan je alsjeblieft checken of er oplossing hier voor is ? Dank voor je moeite.

@Mor_Mor nee dat is er niet. Vanuit Homey kan ik niks aanpassen aan de homepage van de Eufy app.
Als je denkt dat dat niet goed werkt zou ik aanraden contact te zoeken met Eufy

Oke. :+1:

1 Like

Vraagje - ik heb het nog niet eerder kunnen vinden -

Is het ook mogelijk om een flow te maken waarin een specifiek persoon wordt verwerkt? Bijvoorbeeld: Als ‘piet’ is gedetecteerd dan…

Ik heb de homebase 3, de dual doorbell en de eufycams 3.

Hi @Rosanne
Ja het kan , maar die functionaliteit werkt op het moment niet correct. Wordt binnenkort geupdate

Hoi Martijn, Ik heb een vraagje. Ik heb een Eufy twee camera. Ik heb daar een flow voor gemaakt. Als er beweging wordt geconstateerd moet er een lamp aangaan. Dit heeft altijd gewerkt maar stopte plotseling. Ik heb in de Homey Pro 2023 een testflow gemaakt, zowel een standaard als advanced flow die ik laat starten met als er beweging wordt geconstateerd maar er gebeurt niets. Als ik deze test wel en ik krijg ook een notificatie binnen. Heb je enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Hi @John_Uittenbogaart
Yes check FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Hoi Martijn. De notificaties staan precies zo. Ik ontvang de notificaties ook. Alleen de workflows in Homey worden niet gestart.

@John_Uittenbogaart welke app versie zit je? Kan je een diagnostisch rapport sturen na een beweging notificatie?