[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Hey @Nitsoj
Ja dat klopt helemaal
Je krijgt dus altijd meldingen

Zie ook FAQ Q2 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen

Oke top ga ik doen :+1:

Hoi Martijn, ik heb gekeken bij logica maar welke flow moet ik gebruiken en welke waarde vul ik daar in, sorry ik ben niet zo heel sterk in dit.

Groet Gerrit

@Gerrit_Kool zie hier [APP][Pro] Eufy Security - #5027 by Gijsb

Top duidelijk dank jewel. :+1:

Sinds wanneer werkt de persoon herkenning dan, ik heb een Homebase S380 met een E340 deurbel en krijg alleen maar Unkown als herkenning binnen (terwijl in de Eufy App wel de juiste naam staat)

@Remko_H niet, voor sommige apparaten wel. Maar als.je de laatste test versie checkt zou het wel moeten werken. Er is een fix sinds afgelopen week [APP][Pro] Eufy Security - #5515 by martijnpoppen

Dank je wel voor je snelle antwoord, die versie draaide ik al, maar helaas komt er nog geen herkenning binnen (anders dan Unkown)

Bij mij werkt dit ook nog steeds niet helaas.

Hoi, ik heb twee Eufy camera’s, een Indoor Pan Tilt aan de voorkant en een Cam 2c achter
De Pan Tilt aan de voorkant schakelt perfect aan de hand van ‘GORDIJN DICHT, DAN AAN’ of ‘GORDIJN OPEN DAN UIT’
De Cam 2c achter schakelt helemaal niet aan/uit.

Wat heb ik al geprobeerd:

  • Verschillende triggers, zoals zonsondergang, vaste tijden en verschillende gordijn open/dicht
  • Standaard flow én een advanced flow gemaakt met dezelfde triggers
  • Startknop toegevoegd in advanced flow
  • Aan/Uit commando meerdere keren in 1 flow uitlaten voeren met verschillende tussenpozen

Alles helaas zonder resultaat.

Ideeën zijn zeer welkom!

Hi @Hermann_Stengel
Zitten de cameras in hetzelfde netwerk als Homey? (Geen gast netwerk of vlan)

@Remko_H @Heula dan kan je het beste een diagnostisch rapport sturen

Bedankt voor je snelle antwoord!
Goede vraag! Ik denk het wel, maar heb ik niet gecheckt. Dat zal ik voor de zekerheid even nagaan.

Ja, de Homebase 2 zit in hetzelfde WiFi netwerk, alleen dan 2.4gHz en is daarnaast bedraad aangesloten.

In dat geval even proberen de Eufy app in Homey of Homey te herstarten.
Een Homebase herstart kan eventueel ook nog werken

Meestal reset dat de P2P conenctie

App en Homey herstart dit the trick!
Super bedankt

1 Like

Hierbij

64813925-4640-4e06-904f-1dc4ddfd9d1b

@Remko_H je rapport bevat geen persoon detectie dus helaas niets te zien

Hoi Martijn,

Bij mij werkt de snapshot functie ineens niet meer. Ik krijg dan het standaard Eufy plaatje te zien.

Ik gebruik de Solocam S340 (3.1.7.2) met de homebase 3 (3.4.4.9)

Wellicht is dit sinds de laatste update?

Alvast bedankt!

Groeten Arjo

hi @Arjo_de_Bruin
Graag een diagnostisch rapport sturen

Laatste update is een test versie, dus als je die hebt kan je altijd naar live en hou er rekening mee dat je 30 afbeeldingen per dag mag