[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Hi Martijn. Super blij met de app en de recente update voor floodlight e340. Kun je ook een Als regel maken als er een persoon gedetecteerd is (zonder Hombase). Ik wil m als sensor gebruiken om m’n ganglicht ook aan te doen wanneer iemand op m’n oprit loopt. Bij vorige netatmo camera kon ik dat wel instellen. Dank vast voor je antwoord!

Hi @Gijz76
Dat zit er allemaal al in :wink:

Had ik verkeerd gekeken. Dacht dat ik m alleen met homebase kon gebruiken. Thanks! Helemaal blij!

1 Like

Hallo

Ik heb een probleem met een advanced flow met Eufy en Nuki.

Flow gaat als volgt:
Als “Homebase 2 - beveiligingsmodus gewijzigd” en “Homebase 2 - beveiligingsmodus is Afwezig” dan “Nuki - vergrendel” / anders “Nuki - ontgrendel”

Wanneer ik de flow test, werkt dit perfect. Wanneer ik via de Eufy app of het Eufy klavier omschakel werkt het niet.

Iemand een idee?

Bedankt alvast!

Luc

Hi @LuV
Heb je push notificaties aan staan op je Homebase?

Bedankt al voor je antwoord!

Ja, push notifications staan aan zoals op de screenshot.

Luc

@LuV en je ontvangt ook notificaties op je telefoon van Eufy zelf als je de modi wisselt?

Inderdaad

Luc

@LuV herstart de app Eufy app even in Homey en stuur dan een diagnostisch rapport, dan check ik even.

Code: e2bcd8e6-207c-4f9c-9a58-ddccfe986829

@LuV gebruik je een ander account voor Homey dan voor Eufy op je telefoon zoals de app instructies aangeven?

Inderdaad.

Luc

Er is helaas een issue met push notificaties. Ik heb daar vanmorgen al melding over gemaakt. Voor nu is er helaas niks wat ik kan doen Push notification registration fails · Issue #459 · bropat/eufy-security-client · GitHub

Bedankt alvast voor de ontwikkeling van de app en de hulp! We zien wel!

Luc

1 Like

Sinds gister ben ik in bezit van een Eufy doorbel 2k battery met homebase 2.

Deze heb ik toegevoegd in Homey.

Ik heb een simpele flow gemaakt. Dat als de bel wordt ingedrukt. De KAKU gong moet afspelen. De flow werkt wel (bel gaat wel af). Alleen als de eufy bel ingedrukt wordt gebeurd er niets. Ik heb 2FA aanstaan op mijn Eufy account.

Iemand die weet wat er mis is?

Update: Heel bijzonder. We zijn een paar uur verder en het werkt ineens goed! Niks veranderd en geen reboot van homey gedaan.

1 Like

Hi @Anton_van_Diesen
Fijn dat het werkt inmiddels

Check ook even de FAQ Q1 daarin staat wat meer uitleg over de notificaties [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Ik heb gemerkt dat alles nu werkt. Bedankt voor de hulp.

Luc

1 Like

Hallo,

Vraagje, ik gebruik de flowkaart “persoon gedetecteerd” in ALS en dan staat er als tekst in deze flow:
Deze flowkaart bevat een bekend persoon token (Alleen voor Dual deurbel en Homebase 3) ik voldoe aan de gevraagde apparatuur.
Nu heb ik bij DAN zet camera uit, werkt perfect als ik thuis kom schakelen de camera’s uit. Prima ik ben een bekend persoon. Maar nu komt het hij doet het niet alleen op een bekend persoon maar op iedereen die langs mijn huis loopt en dat is niet de bedoeling.

Iemand een idee wat ik fout doe ik kan geen persoon kiezen in de tag wat er staat is Wanneer deze kaart start worden de volgende tags beschikbaar om te gebruiken. persoon en john Doe

Groet Gerrit

Hey @Gerrit_Kool
Je moet door middel van logica checken of de persoon overeenkomt

Hi @martijnpoppen,

Ik heb een beetje links en recht gelezen hoe ik bepaalde dingen moet instellen.

Ik heb een subaccount aangemaakt en alle apparaten gedeeld.

Om meldingen door te krijgen moet je de pushnotificatie aanzetten begrijp ik, maar klopt het dan dat ik ook alle meldingen op de hoofdaccount krijg?

Dit is best vervelend namelijk.
Of sow ik iets verkeerd?