[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Lijkt helemaal te werken. Thnx.

@martijnpoppen Ik krijg het niet voor elkaar om mijn Eufy 2k deurbel een gesproken bericht te laten afspelen vanuit Homey. Wanneer ik een flow maak met “Stuur spraakbericht Standaard bericht 1” Dan gebeurt er niks. Ook niet wanneer ik een ander bericht probeer te selcteren. Het bericht is zichtbaar en afspeelbaar vanuit mijn Eufy app op mijn telefoon.

Zou dit wel gewoon moeten werken?

Hey @Marcel_Visser
Ja zou gewoon moeten werken
Soms wil een app herstart wel werken

Beste Martijn,

We hebben elkaar al een tijdje niet gesproken.
We zijn ondertussen een half jaar verder en ik was benieuwd of de camera’s van de homebase 2 nu wel werken op de homebase3 ? in combi met de homey.
ik heb nu 2 homebases staan wat opzich prima is maar wel zonde van de stroom

Hey @Daniel_Frankenhuis
Ja alle camera’s die gekoppeld kunnen worden met de Homebase 3 zijn ook beschikbaar in Homey. :slight_smile:

Hoi Martijn,

Ik heb sinds kort de nieuwe Homey Pro en probeer mijn Eufy deurbel (en/of homebase) te koppelen. Ik heb een extra account aangemaakt maar krijg zowel op het extra account als mijn eigen account de volgende melding als ik een eufy apparaat wil toevoegen:
" Geen apparaten gevonden. Zorg ervoor dat je de apparaten gedeeld hebt met je extra account"

Wat doe ik fout?

Gr Paul

Hi @Paul_van_Driel1
Heb je de juiste regio geselecteerd?
En heb je de apparaten geaccepteerd in je extra account?

Om welke apparaten gaat het?

Hi @martijnpoppen

Ik heb de regio EU geselecteerd en beide apparaten zijn zichtbaar in mijn extra account (dan zijn ze geaccepteerd neem ik aan?)

En het gaat om de apparaten Homebase 2 (verbonden dmv ethernetkabel) en de Batterij Deurbel (bedraad aangesloten)

@Paul_van_Driel1 wil je eens proberen de apparaten toe te voegen en dan een diagnostisch rapport sturen?

@martijnpoppen ik probeer de apparaten toe te voegen maar dat lukt niet. Ik kan dan ook geen diagnostisch rapport maken? Ik krijg onderstaande melding als ik het apparaat probeer toe te voegen. Terwijl de apparaten wel in de eufy app zichtbaar zijn onder het 2de account. Kan het misschien aan de instellingen van mijn modem liggen?
image

Bij het toevoegen van de homebase blijft hij hangen
image

@Paul_van_Driel1 je kan wel een diagnostisch rapport maken. Via de mobiele homey app:

Meer - apps - Eufy security - tandwiel rechtsboven - stuur diagnostisch rapport


Zonder rapport kan ik niet zeggen wat er aan de hand is :wink:

@Paul_van_Driel1

API geeft aan: [EufyLibrary] Response code not ok { code: 26006, msg: 'Email address or password incorrect.' }

Je kan even hier kijken of je wel kunt inloggen: https://mysecurity.eufylife.com

@martijnpoppen

Ik kon gewoon inloggen. Maar na het resetten van mijn password lukte het wel om de apparaten toe te voegen.

Bedankt voor de moeite!

1 Like

@Paul_van_Driel1 Super. fijn dat het gelukt is! :slight_smile:

Beste , na de update van de eufy security app gisteren blokkeert alles , kan ik geen live beelden meer bekijken en mijn alarm niet meer via de app aan en uitzetten …! Iemand die raad weet

Hey @Frederick_Maes
Het beste kan je even een diagnostisch rapport sturen

Dat doe je via de mobiele Homey app

Meer - apps - Eufy Security - stuur diagnostisch rapport

Lukt me niet om dit te doen…

@Frederick_Maes waar loop je tegenaan?

Goede dag,
Gister me eerste eufy pan/tilt camera geïnstalleerd en gekoppeld aan homey,
Echter blijft het beeld in homey hangen op het tijdstip dat hij gekoppeld is,
Ook komen de bewegings,gluid enz. Alarmen niet door…
Is dit al een bekend probleem?

Mvg Rick

Hoi Rick
Heb je je push notificaties aan staan?

Check [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen Q1 voor de juiste instelling