[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Ha @martijnpoppen

1 van de 2 SolarCams lijkt het magischerwijs opeens weer te doen, al is het wel random en met vertraging. De ander reageert nog steeds niet.

1 Like

Hoi Martijn, De batterijwaarde in de app van Eufi worden goed aangegeven. Ook in de settings maar niet op de icon in de Homey app en ook niet in het niet overzicht. Daar zie ik de waarde voordat ik de batterij opgeladen heb. Het lijkt of deze niet geüpdatet de geüpdatet wordt.
Uploading: Screenshot_20230421_214530_Homey.jpg…
Uploading: Screenshot_20230421_214519_Homey.jpg…
Uploading: Screenshot_20230421_214502_Homey.jpg…

Hi @John_Uittenbogaart
Dat klopt
Zie FAQ Q5

Fyi, met de laatste updates werken de pan en tilt weer prima. Maar de solocam heeft gewoon geen contact. Geen switching, geeft geen temperatuur of batterij door. Niets.

@Floppus zou je eens wat triggers (aan uit / beveiligingsmodus / etc ) willen activeren via Homey en dan een report sturen?

Ik heb hem vanochtend opnieuw aangemeld na de update en toen kwamnde info van de solocam nog niet gelijk door.

Inmiddels zie ik de temperatuur wel weer doorkomen.

De ene pan en tilt kon ik zojuist aan en uit schakelen. De andere niet. Ook niet na stroom eraf. Eufy app doet het wel.
Wisselen van security mode home / disarmed hetzelfde.

Solocam bediening werkt niets. Temperatuur update is inmiddels ook 32 minuten geleden weer.

Na nu wederom een repair, doen beide pan en tilts het. Geen reactie van solocam.

Report 6503e8c7-ff08-4fb5-bf5b-7dfee2be2ce7

Floris

1 Like

@Floppus hou er rekening mee dat temperatuur en batterij geen goede updates doorgeven. De Eufy servers updaten die maar elke 6 uur ofzo. Dus daaraan zal je niet zien of de camera goed werkt.

Daarnaast bestaat de Eufy app uit 3 losse onderdelen

  • API - battery en temperatuur
  • push notificaties - beweging/ persoons detectie
  • P2P sturen van commandos

Dus batterij en de beveiligingsmodus staan los van elkaar.

Ik begreep vanmorgen dat de solocoams zouden moeten werken.

Zou je de app eens kunnen herstarten en na 3 minuten een nieuw rapport sturen?

Ik zie namelijk niks doorkomen voor de SoloCams, dus dat zou maar eens het probleem kunnen zijn.

Hij komt na app restart niet meer op, geeft aan moet inloggen met captcha.
Repair blijft een eindeloos draaiend wieltje na op inloggen klikken.

Kom daar niet langs.

7d4f1562-44ed-422d-a5cb-4329cbcf9440

@Floppus ik zie dat je direct 3 repair pogingen doet. Maar de app heeft even tijd nodig om op te starten. :stuck_out_tongue:

De eerste keer heb ik heel lang gewacht, hopende dat ze online zouden komen. Alleen toen dat niet ging uiteindelijk repair gedaan…

Heel clean gehouden,
App herstart, minimaal kwartier gewacht, repair. Krijg alleen maar het wieltje en hij blijft gewoon zo staan zonder ooit ergens te komen.

fc316ac1-a81d-439b-a6fe-254b8abb9957

@floppus wat bedoel je met het wieltje?

Bezig met laden icoontjenwat ronddraait.

Hele homey herstart, handmatig via browser op dat account ingelogd om te checken of daar een probleem zit maar werkt, repair - blijft weer oneindig hangen

db6b0f40-e86a-4ea6-92ef-f630cb23a18b

@Floppus kan je ipv repair proberen een camera / hub toe te voegen? Bijv Homebase 2

Dan krijg je ook een login te zien. Wellicht dat die wel werkt

@floppus heb je dit ook met de live versie van de app?

Live versie werkt prima. Homebase toevoegen gaat ook nietz zelfde verhaal.

@Floppus Ik kan het reproduceren met 2FA :slight_smile:
Ga het checken!

@Floppus zou moeten werken nu! (v3.9.15) [APP][Pro] Eufy Security - #3610 by martijnpoppen

Lijkt het allemaal weer te doen nu :slight_smile:

1 Like