[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Ik zal het even afwachten en straks weer proberen.
Alvast bedankt voor de ondersteuning!

1 Like

Zojuist weer geprobeerd, krijg nog steeds geen videofeed te zien. Alleen een web-based video player met daarin de ronddraaiende cirkel.

@Jeroen_Zillig kan je het eens testen op mysecurity.eufylife.com

Daar komt hij niet verder dan “establishing secure channel”

1 Like

@Jan_Albert Heb alvast een snelle fix voor de memory: [APP][Pro] Eufy Security - #3482 by martijnpoppen

Deze verlaagt het geheugen bij mij met 6 MB

1 Like

Hoi @martijnpoppen ,

Na de laatste update van vandaag blijft mijn bewegingssensor actief waardoor dingen niet helemaal goed gaan.
Hetstart van de app lost het tijdelijk op maar als de sensor weer getriggerd wordt gebeurd weer hetzelfde.

425d003b-57d6-4e70-b845-9f5a485bc9a1

Bedankt.

Edit, dit is nu het geval bij meerdere deursensoren ook. Ze werken of niet en als ze wel werken blijven ze op actief staan.

1 Like

Hey @Heula
Heb het issue gevonden ga ik fixen!

3 Likes

Bedankt Martijn. :+1:t2:

1 Like

Hoi @martijnpoppen ,

Helaas heeft versie 3.9.6 nog niet de oplossing. Het probleem is er nog steeds.
Zowel Eufy in Homey als de Homebase herstart maar het werkte daarna ook niet.

7e05525b-1a2d-4bf6-9150-e5d3a8e5892d

Hey @Heula
Yes ik zie het.
Probeer het later vanavond te fixen

1 Like

Hoi @martijnpoppen ,

Alles werkt weer. :+1:t2:

Bedankt weer.

Hoi @martijnpoppen ,
ik probeer de homeybase2 en deurbel weer toe te voegen op de HP2023, maar krijg de volgende error: Geen apparaten gevonden. Zorg ervoor dat je de apparaten gedeeld hebt met je extra account.
Op de HP 2016 heb ik ze eerder wel kunnen toevoegen, maar loop ik nu ook tegen dezelfde problemen aan. Ik heb zowel mijn hoofd als gedeelde account geprobeerd met regio EU en US. Enige idee wat ik verkeerd doe?

Hey @Robin_Schuurman
Nee geen idee, het beste kan je even diagnostisch rapport sturen zodat ik de logs kan checken voor je

Bedankt voor de snelle reactie!
hierbij de code van het diagnostisch rapport: d6caf020-07e7-4908-8d6c-3472e6b52f56

@Robin_Schuurman
Volgens Eufy:

[EufyLibrary] Response code not ok { code: 26006, msg: 'Email address or password incorrect.'}

Echt, hoe stom kan ik zijn. Waarschijnlijk het laatste teken in het wachtwoord vergeten en op het verkeerd been gezet door de foutmelding.
Bedankt voor de snelle reactie en de fijne apps die je hebt gemaakt!

1 Like

Super!

Dankjewel :smiley:

Hallo @martijnpoppen, allereerst bedankt voor je werk m.b.t. de eufy integratie in homey. Het is mooi om te zien dat er mensen zijn die hun tijd en effort stoppen in het verbeteren van functionaliteiten in homey.

Zou ik mogen vragen hoe het probleem van Heula is opgelost? Ik heb namelijk zelf precies hetzelfde issue: Diag: 20280ed9-112e-4dce-8f4b-6db6bca3fd10

Hey @sonido
Dankjewel!

Welk probleem bedoel je precies? Er komt van alles en nog wat voorbij op het forum namelijk :stuck_out_tongue: (ook DM’s etc)

Ha Martijn, dat begrijp ik, ik zal iets specifieker zijn:

Na het uitvoerven van:

De URL die via de flow naar mijn chromecast wordt gestuurd is: https://10-0-0-30.homey.homeylocal.com/app/com.eufylife.security/settings/stream?device_sn=T8210P***********

Deze url in de browser laad de stream ook niet:

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik kan wellicht de network capture (HAR) (Chrome) via een DM toesturen:
https://p2p-vir-8.eufylife.com:1443/hls/********TBQMjMyMjQwMTY*************x.m3u8?time=16792******&token=***********************
404 Not found

2 Likes