[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Ik kan in de app niet vinden waar ik dat in kan stellen. Ze krijgen wel steeds hetzelfde IP toegewezen. In m’n router heb ik ze ook gereserveerd.

Dat bedoelde ik :wink:

Kan je de reservering eruit halen? Sinds de nieuweste update is het niet meer nodig om een IP reservirng te maken voor de cameras en blijkt juist averechts te werken

Ja, dat kan zeker! Maar loop ik dan niet de kans dat een ander apparaat het IP Adres krijgt toegewezen als de stroom van de camera’s is en ze dus niet online zijn? Of maakt dat juist niet meer uit?

Dat maakt niks meer uit. Homey zoekt ze zelf op in het netwerk :slight_smile:

Mooi spul :D. Ik zet de reservering uit en dan herstart ik de boel even.

1 Like

Helaas! Werkt nog steeds niet. Althans, niet alle kaartjes worden uitgevoerd, lijkt wel. Als ik in de Homey-app het beeld van een camera wil bekijken, zie ik ook een screenshot van een oud beeld. Ook als ik dan ververs.

Zou je je flow eens kunnen delen?

Ja dat klopt :stuck_out_tongue:FAQ - Q3

1 Like

Uiteraard;

Hmm je stuurt 360 commando’s in 10 seconden :stuck_out_tongue:
Dat vind de camera inderdaad niet heel leuk. Misschien proberen de vertragingen wat te vergroten. Want er zit nu maar 5 seconden tussen elke 90 commandos

Haha, ja, als ik het doe, doe ik het goed! Ik ga de vertraging vergroten. Het is jammer dat Eufy niet met presets werkt. Dat is veel makkelijker.

1 Like

Helaas! Heb nu steeds een minuut ertussen gedaan, maar werkt niet lekker. Ik pas het dan wel steeds handmatig aan vanuit de Eufy-app. Bedankt voor het meedenken :hugs:.

1 Like

Ik weet niet of je advanced flows gebruikt?

Maar dan kan je de kaartjes achter elkaar hangen. Dan weet je in ieder geval zeker dat de eerste reeks commandos is uitgevoerd voordat de volgende begint

Nee, die gebruik ik niet. Zal me er eens in verdiepen, maar zag de meerwaarde er nog niet echt van in.

1 Like

@Ralph_Z ter inspiratie:

2 Likes

Dank je wel! Ik ga er even goed voor zitten :slight_smile: .

1 Like

Weet niet of dit een vraag voor hier is, maar kun je Advanced Flows gebruiken naast de huidige flows? Of is het één van de twee?

Je kan ze naast elkaar gebruiken.
Advanced flows alleen wel in de webapp en niet in de mobiele app

1 Like

Oké! Dan schaf ik het wel alvast aan. Ze geven nu 50% korting :money_mouth_face: :money_mouth_face:

1 Like

Hoi Martijn,

sinds enkele dagen geeft eufy homebase 2 niet meer door aan homey wanneer de homebase in alarm staat. veranderingen van modus etc. werkt nog steeds. enkel het alarm.

homey pro al opnieuw gestart. de app eufy al verwijderd en opnieuw gedownload. de homebase opnieuw opgestart. ik weet het niet.

hopelijk heb jij een antwoord voor mij.

Hey @Robbert_Beekmans
Dat is gek.
Je bent niet de enige van wie ik het hoor.
Ga er naar kijken.

Ik kom er op terug :slight_smile: