Gek, voor de reset had ik dus dat er niks gebeurde. Na de app reset werkt alles zoals zou moeten. Het lijkt wel alsof na iedere keer dat de batterij los komt voor het laden, er iets gereset moet worden. Sowieso moet ik altijd “repareren” doen en dan opnieuw inloggen. App reset ook dus in sommige gevallen. Snap dat dit vage klachten zijn en dus niet altijd reproduceerbaar…
@Olivier_Sauer ja dat maakt het erg lastig om er iets zinnigs over te zeggen ![]()
Mocht het weer gebeuren stuur dan maar weer even rapport
Hallo Martijn,
Sinds ik de indoor camera uit het account heb gehaald wat door Homey wordt gebruikt lijkt het probleem wel weg te zijn. Zou dan haast wel denken dat zodra er time-outs optreden (omdat de indoor camera uitgeschakeld is als ik thuis ben) de eufy app stopt met werken na een bepaalde tijd.
Als je het interessant vindt om er tijd in te steken dan wil ik het wel proberen na te spelen, laat maar weten.
@W_vd_P helaas is de SDK die ik gebruik niet super geoptimaliseerd. Hij verbindt met alle apparaten in je account zelfs als je deze nog niet het toegevoegd in Homey. Kan wel eens kijken of ik dat kan fixen
Goedenavond,
Na de migratie van Homey 2019 naar een 2026 lukt het mij niet meer afbeeldingen te ontvangen bij events. Snapshots functioneren wel probleemloos. Zowel het Eufy systeem als Homey bevinden zich in hetzelfde netwerk en notificaties staan goed en komen ook gewoon binnen. Zie ik wat over het hoofd?
Hierbij het bijbehorende diagnose rapport: 5a327bf0-e954-4940-a313-b70b0db5309f
alvast dank voor het meedenken.
Dank voor je snelle reactie Martijn. Ik ben door de migratie op het verkeerde been gezet en er geen rekening mee gehouden dat er een breder probleem kan spelen. Excuus en succes.
Hallo. Ik heb hetzelfde probleem: omdat Homey werk obv de pushmeldingen, moeten die aan staan in de Eufy app. Maar, de hele dag geluidjes op je mobiel van alle melders (beweging, ramen, deuren, enz.) is absoluut niet wenselijk. Uitzetten van geluid kan, maar dan ontvang je dus ook geen melding dan de deurbel. Begrijp ik, dat hier geen enkele oplossing voor is?
@Duneman dat klopt. Zie FAQ Q2 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen