Vandaag na de update van Homey was de Eufy weer offline. Dit keer heb ik de app opnieuw opgestart en dat hielp.
Is er een manier dat ik daar een flow voor kan maken? Ik kan het niet zo snel vinden.
Vandaag na de update van Homey was de Eufy weer offline. Dit keer heb ik de app opnieuw opgestart en dat hielp.
Is er een manier dat ik daar een flow voor kan maken? Ik kan het niet zo snel vinden.
Dat is: T8144
Ik laat de Eufy app 's nachts herstarten. Dat kan door onder instellingen de Experiment optie aan te zetten.
@Tim_van_den_Burg dat is een bekend issue, helaas nog geen fix voor. Zowel de C210/C220 en E40 hebben dit probleem
Oke helaas. Dan wacht ik af.
Hier leek ik het alarm maar niet werkend te krijgen. Schakelde wel in, niet uit. Veel herrie als gevolg.
Besefte nu ineens dat ik helemaal niet had ingelogd met die extra user. (Die ik al jaren had voor HomeBridge).
Laten we hopen dat dit nu alle problemen oplost.
Wel nog een andere vraag. Ik heb een ‘Nacht’ modus. Homey ziet dit als Custom 1. Kan ik die naam aanpassen?
@SCLS79 nee dat kan niet in homey
Ik krijg het niet werkend. Homey zet 1 a 2 keer het alarm aan of uit volgens de flows en dan niets meer. Dus, herrie als de voordeur wordt geopend omdat we vergeten te kijken of het heeft gewerkt.
Iemand hier nog een oplossing voor? Mijn wederhelft is er al helemaal klaar mee.
@SCLS79 misschien handig om je flow te delen zodat we mee kunnen kijken
@SCLS79 maar je hebt laatst getest dat de beveiligingsmodus netjes aangepast werd toch? → [APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱) - #2506 by SCLS79
en zoals eerder gevraagd:
Het werkt 1 of 2 keer en dan niets meer. In Homey lijkt er geschakeld te zijn, maar in de Eufy app is niets gebeurd.
adc61a00-9ba2-462c-9db7-9788da23be3d
@SCLS79 het lijkt erop dat de verbinding tussen Homey en je Homebase constant verbroken wordt.
log:
[EufyLibrary] [p2p] [Timeout._onTimeout] Tried all hosts, no connection could be established to station T8030P_REDACTED.
[EufyLibrary] [p2p] [Timeout._onTimeout] Tried all hosts, no connection could be established to station T8030P_REDACTED.
[EufyLibrary] [p2p] [P2PClientProtocol._sendCommand] Command aged out from send queue for station T8030P_REDACTED {
commandType: 1103,
nestedCommandType: undefined,
channel: 255,
ageing: 8836084,
maxAgeing: 120000
}
[EufyLibrary] [p2p] [P2PClientProtocol._sendCommand] Command aged out from send queue for station T8030P_REDACTED {
commandType: 1350,
nestedCommandType: 1307,
channel: 0,
ageing: 9625049,
}
[EufyLibrary] [p2p] [P2PClientProtocol.sendPing] Heartbeat check failed for station T8030P_REDACTED. Connection seems lost. Try to reconnect...
commandType: 1350,
nestedCommandType: 1306,
channel: 0,
ageing: 10395305,
}
commandType: 1103,
nestedCommandType: undefined,
channel: 255,
ageing: 10424749,
}
Ja, met een apart account ingelogd.
Heb de HomeBase een gefixeerd ip gegeven.
De Homey is via LAN aangesloten, de HB3 middels wifi.
Repair niet geprobeerd. Hoe?
@SCLS79 In de mobiele app, ga naar de homebase. Tandwiel rechtsboven. Klik op onderhoud en dan repareren
Kan je proberen de fixed ip’s eraf te halen? dit is voor Eufy niet nodig en veroorzaakt vaker problemen dan dat het helpt
Ik had die juist gefixeerd om de camerabeelden binnen te kunnen halen. Zal hem dit weekend er weer eens af halen. Kijken of het dan beter werkt…
Hoi allen,
ik ben echt al lang bezig en hoop dat jullie misschien de uitkomst hebben. Ik heb eufy cameras die ik in Homey heb toegevoegd. Dit gedaan met een extra admin account zoals ik kon vinden op internet. Maar ik krijg ze niet werkend. Ik heb vaak wel live feed, maar niet altijd. Maar de extra dingen zoals temperatuur en belangrijker, bekend persoon of beweging geeft hij gewoon niet door.
Homey al gereset, de app al gereset. Ik kom er echt niet uit. Iemand de gouden tiP?
@moderators @Dijker Wil je dit topic sluiten en samenvoegen in hoofdtopic: [APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)
Bedankt!
Goedenavond,
Voor de beveiliging van mijn huis gebruik in binnenshuis een Eufy Pan & Tilt camera. Ik heb Homey (2019) zo ingesteld dat als wij ons binnen de grenzen van ons huis bevinden dat het volgende gebeurd:
Hier gaat het geregeld mis.
Eufy krijgt de melding niet goed door waardoor de Eufy P&T op ‘Afwezig’ blijft staan. Wanneer ik of mijn partner door de huiskamer loop krijgen we de melding van Eufy dat er iemand is gesignaleerd.
Dit moeten we dan handmatig in Eufy-app omzetten naar ‘Ik kom thuis’ waarna de Eufy P&T direct overgaat naar Uitgeschakeld.
Niet erg smart lees je wel ![]()
Als oplossing had ik het volgende bedacht en wil graag weten of dit ook mogelijk is.
Omdat een Eufy bedieningspaneel niet los verkrijgbaar is en ik geen beveiliging-set van €150+ wil kopen dacht ik eraan om het bedieningspaneel alarm van Ring te kopen. Dan kan ik, of de hondenoppas, bij de deur op ‘Thuis’ drukken waardoor het alarm van Eufy en Homey uit zou moeten schakelen. Uiteraard bij vertrek ook weer op afwezig zetten of gebruik van maken Geofencing. Dit is mogelijk, toch?
Als iemand anders oplossing heeft om bovenstaand probleem van Eufy op te kunnen lossen dan hoor ik dat ook graag.
Alvast erg bedankt!
Ik zou het omdraaien en homey de eufy laten uit- en inschakelen.
Iemand komt thuis >> schakel eufy uit.
Iemand gaat weg >> niemand is thuis >> schakel eufy in