@SCLS79 wat is de modus volgens Homey?
Kan je zien als je naar de homebase 3 toe gaat in Homey.
@SCLS79 en is hij nu op Thuis gezet? Aangezien laatste flowcard wel groen is
Allemaal gedaan… Stond zelfs al goed.
Blijkt uiteindelijk dat Eufy toch niet zo’n goede keuze was. Zowel voor Homey als Apple Home werkt het niet heel lekker.
@SCLS79 er staat niet dat het niet werkt met Homey. Dat is wel redelijk voorbarig.
Stuur even een diagnostisch rapport na het probleem te reproduceren
Goedemorgen @martijnpoppen vannacht is Homey weer geüpdatet en mijn Eufy camera’s offline. Ik heb dit eerder gemeld en jij wilde een diagnostisch rapport (ik kon dit bericht niet terugvinden
)
24002a36-ee72-4184-a1e5-605ccc60fd4c
Homebase 3 en E330 camera’s.
@Ria_Banis hoelang na het herstarten is dit? Eufy heeft circa 3 minuten nodig om op te starten
@Ria_Banis ik zie wel wat errors in de log
Zal even kijken waar die ontstaan
Kan je in de tussentijd een herstart van de eufy app in homey proberen?
Ik heb laten “repareren “ en nu werkt het weer.
@Ria_Banis kan je volgende keer herstart proberen?Ik duik nog even in de code
Doe ik de volgende keer, hopelijk niet nodig
Goedemorgen allen,
Vraagje ik heb een dashboard gemaakt in homey met live beeld van mijn eufy binnencamera (indoor cam pan&tilt) werkt perfect!
alleen geen geluid, wij willen dit als ‘‘babyfoon’’ gebruiken en mijn vraag was kan ik het geluid ook aanzetten?
alvast bedankt!
@Patrick2 voor zover ik weet ondersteund homey dat niet
Ahh jammer!!!
Hi all,
Na enig tijd te scrollen en te zoeken naar het juiste antwoord ga ik het gewoon zelf maar vragen haha.
Ik heb een homey pro 23 met de eufy app met een eigen admin account ingelogd. Hierop heb ik de homebase 3 en tot nu toe 2 e40 camera’s. Ik kan alleen niks aansturen of zien. De enige melding die ik krijg is: property name is not valid.
heeft iemand enig idee?
Ik heb repareren en alles rebooten al geprobeerd.
@Tim_van_den_Burg graag even eerste 5 karakters van serie nummer delen