[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

Homey was om even over drie uur vannacht geüpdatet en ik zag om 8 uur het uitroepteken. Ik heb er eerlijk gezegd niet op gedrukt dat ga ik de volgende keer doen.

Hi Martijn. Bij mijn bel word het niet geregistreerd als deze ingedrukt word.

93922b9c-3573-4fe4-9145-8c6a14a51f0b

Hoi @Bas_Van_der_Putten
Graag vermelden om welk apparaat het gaat, Eufy heeft inmiddels veel deurbellen

Staan de notificaties aan voor deurbel druk? Ik zie wel andere notificaties binnenkomen dus de connectie is prima. Ligt waarschijnlijk in de instellingen van je Deurbel in de Eufy app. Zie ook FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

hi Martijn,

Ik heb verschillende camera’s gekoppeld via homey en dat werkt echt goed. alleen heb ik een issue met de c220 ik wil graag dat homey deze naar privacy stand stuurt zodra ik thuis ben. ik krijg dit alleen niet voor elkaar.

de camera aan/uit zetten via een flow cart werkt niet.

@Jorrit_Hoekstra ja bekend probleem en is helaas nog geen fix voor op dit moment.

Weet iemand hoe ik de E42 toe kan voegen of wordt deze nog niet ondersteund? Zag hem nog niet staan in het lijstje nl.

@Jelle33 zie: [APP][Pro] Eufy Security - #5 by martijnpoppen

Sorry overheen gelezen.

Hi Martijn,

Ik vroeg mij sf wanneer is mogelijk om S4 aan homey te koppelen?

@Mor_Mor zie [APP][Pro] Eufy Security - #5 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Goedemorgen,

Ik heb een E340 deurbel. Tot recent werkte alles goed. Sinds dat ik de laatste keer de batterij heb opgeladen, vorige weekend, werkt het aanbellen niet meer richting Homey. Wel komt het bericht binnen op de Eufy app, maar op geen enkele manier komt het binnen bij Homey (en daarmee bij mijn flows om een alarm of pushmelding te ontvangen). Andere zaken, zoals via Homey de aanwezigheid aanpassen werkt nog wel.

Iedere keer nadat ik de batterij uit de deurbel heb gehaald voor het opladen moet ik deze “repareren” in Homey, waarna alles weer werkt, behalve deze keer.

Ik heb op Homey en Eufy twee aparte accounts staan zoals op de voorpagina van de app staat (voorheen werkte het prima op een account trouwens).

Ik heb Homey en Eufy beide opnieuw opgestart.

Ik heb de Q&A aan het begin van dit forum gecontroleerd, alle pushmeldingen zijn toegestaan voor zover ik kan terug vinden.

Er zijn mij geen tussentijdse updates bekend.

Enig idee wat ik nog kan doen?

@Olivier_Sauer graag app herstarten en diagnostisch rapport sturen

@martijnpoppen

Hoi Martijn,

Ik heb zojuist een EUFY Videodeurbel 2K met HomeBase gekocht. Het lukt me wel om de HomeBase te koppelen, maar wanneer ik daarna de deurbel probeer te verbinden, krijg ik de melding: “Error: geen apparaten gevonden.”

Ik heb al meerdere regio’s geprobeerd, maar helaas krijg ik het niet werkend. Zou je me hierbij kunnen helpen? Ik beloof een mooie donatie voor de moeite. (voor de zekerheid zojuist alvast een diagnostisch rapport gestuurd (36eb26c-59fe-424b-a50b-9da6fcd439ca) )

Groet,
Robin

@Robbie85 probeer eens toe te voegen als batterij deurbel
Er zijn nauwelijks bedrade deurbellen in de EU van Eufy

Dit is mn rapport referentie:

Gek genoeg werkt het wel weer sinds einde deze middag, na meerdere dagen dat het niet werkte. Enige verschil: ik heb de deurbel weer aan de lader gehangen. Sinds het ontkoppelen doet alles het weer zoals voorheen en is ook de accu status weer actueel in plaats van steeds dezelfde waarde iedere dag.

Met het diagnostisch rapport kun je misschien alsnog zien waar dit aan heeft gelegen? Stuur me een bericht als je iets anders nodig hebt om het in te zien.

@Olivier_Sauer het rapport wat je stuurt is een Diagnostisch rapport voor je gehele Homey, dat kan alleen ingezien worden door medewerkers van Homey.

zie how-to: [APP][Pro] Eufy Security - #2 by martijnpoppen

Als het weer misgaat kan je een diagnostisch rapport sturen. Als er nu niks aan de hand is heeft het geen nut om een rapport te sturen

Oke bedankt. Zodra het weer gebeurt ga ik een rapportje maken en hier delen. Ik heb de Eufy rapportage gevonden zodat ik je die kan delen tzt. Thanks voor je hulp tot dusver.

Voorbeeld. Eufy staat op Custom 1 (Nacht) omdat ik al slaap.

Waarom werkt deze flow niet als mijn wederhelft thuiskomt?

ik vind sowieso het woordje ‘kwam’ al raar. Wat doe ik verkeerd?

En ja, newby als het op Homey aan komt.

@SCLS79 wat gebeurd er als je de flow test?

en de eerste flowcard is van Homey zelf, dat staat los van Eufy

Dat gaat niet goed hè? :upside_down_face: