@Bas_Van_der_Putten bedrade deurbel in eufy termen gaat om 230v varianten
Dit is een batterij deurbel volgens eufy dus ook zo in homey
Graag toevoegen als batterij deurbel en dan een diagnostisch rapport sturen
Hartstikke bedankt! Weet niet waarom maar nu is hij wel gevonden en toegevoegd! Nogmaals bedankt voor de snelle reacties!
Hallo,
Ik heb een vraag, want ik kom er zelf niet uit?
Ik heb een eufy S340 solocam op stroom aangesloten met een hue smart plug.
Nu heb ik een flow gemaakt met de bestaande kaarten waar de batterij gaat laden bij 35% en stopt bij 80%.
Het probleem is alleen dat Homey de batterij niet kan lezen en daardoor de flow niet werkt. Doe ik iets verkeerd? Of kan deze flow niet, omdat dit een batterij camera is van oorsprong?
Ik heb de app al herstart, de camera opnieuw toegevoegd, de app opnieuw geinstalleerd.
Het enige wat ik niet heb is ‘beeld delen met homey’ ivm downscale van het beeldkwaliteit.
@DannyM kan je een paar keer de beveiligingsmodus aanpassen en checken of de batterij dan update?
Wat bedoel je met beveiligingsmodus?
En moet dat in Homey of de Eufy app?
Ik heb net een paar keer gewisseld van thuis naar afwezig in de Eufy app, maar dat doet niets met het updaten van de batterijstatus. Ik zie wel dat in Homey wordt aangegegeven dat het om een interne batterij gaat. Heeft dat er iets mee te maken?
Of komt het misschien door de Hue smart plug?
Ik lees op internet:
De Philips Hue Smart Plug biedt geen ingebouwde mogelijkheid om het stroomverbruik van het aangesloten apparaat te meten of uit te lezen.
Al is dat in principe ook niet nodig in mijn geval of zie ik dat verkeerd?
@DannyM de hue smart plug staat hier los van
Het is inderdaad een interne batterij en het kan even duren voordat dat geupdate wordt vanuit de eufy API
Kan je een diagnostisch rapport sturen?
Hallo Martijn,
Kan je hier iets mee?
681CC798
9B1C227C
DF9B7F3E
daf1d208-aac0-458d-9e7e-c6b12064115b
Hi Danny
De eerste 3 zijn voor Homey medewerkers
Laatste heb ik gezien. Zitten erg veel errors in de connectie
Kan je de app of homey eens herstarten?
Ik heb de Homey en de Eufy app opnieuw opgestart, maar het helaas werkt het nog niet.
@DannyM graag een nieuw rapport sturen.
Hou er rekening mee dat de batterij niet een representatieve waarde is en zelden wordt geupdate door Eufy in de API
Hallo Martijn,
f96e4bbb-3b50-40e0-aad9-cd70b41349ff
Dus een flow hiervoor maken gaat dan sowieso niet goed werken bedoel je?
@DannyM Ik zie inderdaad geen batterij terugkomen uit de API.
Nee is niet betrouwbaar genoeg helaas
Dan schrijf ik wel een flow op tijd ipv batterij.
Toch heel erg bedankt voor al je moeite!!!
Vraag mij niet hoe?
Maar ik kijk net in Homey en zie per toeval dat de batterij status van de camera ineens wordt weergegeven….
Heb je iets op de achtergrond kunnen doen, waardoor het nu wel werkt of is dit pure toeval?
@DannyM nee zoals ik al zei het is heel onbetrouwbaar en komt soms terug
@Ria_Banis zou je kunnen uitleggen wat je bedoelt met offline? Dat is mij niet duidelijk
Ik zie dat in het rapport niet terug
Behalve dat je probeert te repareren
Sorry, ik had repareren niet gestart omdat ik bedacht dat jij een diagnose wilde hebben
( ik had dus op annuleren gedrukt maar dat is dan waarschijnlijk toch te laat voor een goed rapport
Maar de Homebase was vanmorgen dus weer niet beschikbaar (rood uitroepteken). Dat is altijd als de Homey een update heeft gehad.
@Ria_Banis en wat geeft het uitroepteken dan aan? (Apparaat aan klikken en kijken wat de melding is)
Weet dat Eufy een paar minuten nodig heeft om volledig te starten (vandaar rood uitroepteken)
Lijkt er namelijk op dat je het apparaat al probeert te reparen terwijl de app nog niet klaar is met opstarten: