Het valt mij de laatste tijd op dat als Homey een update heeft gehad (en ik draai de rc) en dus herstart dan gaat de Homebase offline en moet ik repareren. (daardoor gaat in mijn opstaan flow het alarm er ook niet af
Ik heb een probleem met het toevoegen van mijn deurbel, ik beschik over een homebase 3 en een derubel camera batterij versie 2K (T8213) het heeft allemaal goed gedraaid totdat ik de homebase 3 op wifi connectten ipv bedraad. Dit omdat ik de homebase wilde verplaatsen van kamer. In de eufy app werkt alles prima maar het koppelen met HP23 gaat niet meer!? Ik krijg elke keer onderstaande error!? Ik kan wel de homebase 3 zonder problemen toevoegen in HP23 maar daar zie ik veder geen deurbel aanhangen…. iemand enig idee?
Ik heb een probleem met het toevoegen van mijn deurbel, ik beschik over een homebase 3 en een derubel camera batterij versie 2K (T8213) het heeft allemaal goed gedraaid totdat ik de homebase 3 op wifi connectten ipv bedraad. Dit omdat ik de homebase wilde verplaatsen van kamer. In de eufy app werkt alles prima maar het koppelen met HP23 gaat niet meer!? Ik krijg elke keer onderstaande error!? Ik kan wel de homebase 3 zonder problemen toevoegen in HP23 maar daar zie ik veder geen deurbel aanhangen…. iemand enig idee?
hoe kan dat nou? heb ook beide gebruikt diegene die ik voor mijn EUFY app gebruik en een andere die ik gemaakt heb…. ik maak een nieuw ww aan kijken of dit effect heeft
edit: heb alle 3 de accounts die in mijn huishouden zit geprobeerdm alle 3 kan ik gewoon inloggen in de eugy app maar niet in HP23…
Dan is dit: T82235102433D5D3 een nieuwer model denk ik. Deze kan zowel bedraad als op accu. Zit nu bedraad aangesloten. Ook als ik de accu variant probeer toe te voegen krijg ik dezelfde melding