[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Ow ik nog wel… maar voor hoelang is dus nog een verassing…
Dus het wordt toch de deurbel die alvast vlieglessen moet gaan nemen? haha

Oh gek ik heb helemaal geen beeld.

Laten we het niet hopen :stuck_out_tongue:

1 Like

Fixed :slight_smile:

@SR_Van_Put @Kevin_de_Jong

Yes!!! top!! Het werkt weer!! Huge Thanks. Echt meer dan een week mee bezig geweest om de url stream weer aan de praat te krijgen, exclusief de tijd om de berichten in de community door te spitten… Dat terwijl ik het gewoon aan jou had moeten vragen. Weer wat geleerd over de Homey Eufy security app! Nogmaals hartelijk dank!
Groeten,
Stephan

1 Like

Graag gedaan!

Ja gelukkig dat je het aangaf anders had ik het niet geweten.

Volgende keer als iets niet werk gewoon direct even berichtje sturen. Scheelt weer een week werk :stuck_out_tongue:

Wat je kunt doen, is in de eufy app een apart beveiligingsprofiel aanmaken en die homey noemen of zo. En die stel je in dat ie dus niet opneemt.
En dan in homey een flow maken dat als 1 of meer thuis zijn die beveiligingsmodus actief wordt. Zodra iedereen van huis is, stel je de beveiligingsmodus weer in op standaard die wel opneemt.
In homey heet dan de modus die je aanmaakt: custom 1

1 Like

ik heb een vraag, ik scroll me rot in dit topic maar ik zie het niet echt. Maar zoals ik het begrijp moet je een live feed url casten. hoe genereer je dan die url?

@Wayne_Laagewaard op deze manier:

Ok dus ik hoef geen aparte url te genereren

Tnx volgens mij werkt het. Enkel mijn rolluik is dicht :joy:

1 Like

Nee, je kan de "tag"Stream url van de juiste camera pakken, deze vult dan het juiste URL zelf in in de kaart en dan werkt het.

1 Like

Hoi Martijn, dat zal ik nooit meer vergeten inderdaad haha. Nogmaals dank voor je hulp. Ondanks er onlangs nog een grote update is geweest vanuit Eufy, doet de Nest Hub mét deurbel druk én beweging detectie het nog steeds. Ik moest alleen wel opnieuw tegen Google’s Nest Hub zeggen deze flow(s) te activeren. Want door Eufy’s update ging dat niet automatisch mee. Geeft niet verders en koste me weer bijna een rolberoerte, maar bleek achteraf (gelukkig) dat het nog steeds gewoon werkt en dat dat alles was wat ik hoefde te doen. In plaats van opnieuw alles na te lopen en te denken dat het aan de kerstverlichting lag hehe. Overigens viel het mij wel op dat de flow er nu iets anders uitziet dan voorheen als je bij een deurbeldruk beeld op je Nest Hub wilt zien. Nogmaals bedankt en als je iets getest wilt hebben, I’m your man!

groeten,
Stephan

1 Like

Goedemiddag! Heeft iemand toevallig ervaring met het casten van een beeld naar een Chromecast die aangesloten is op de tv en de input/app te onthouden die actief is? Ik zou graag willen dat als er aangebeld word of er een huildetectie is dat er een stream start en na 20 seconden terug gaat naar de status hoe deze was… Tv kijken, Netflix, YouTube noem het maar op…

Ik heb een Samsung tv en de app geïnstalleerd en ook een Harmony hub met de app… Het mooiste zou een melding zijn zoals op een LG of Android tv kan in de bovenhoek maar dat lijkt niet helemaal mogelijk…

Ik hoor graag eventuele ervaringen!

Je kan de huidige modus van een Chromecast ophalen uit de Chromecast Homey app.

Maar dan is het nog steeds lastig te achterhalen wat er precies afgespeeld wordt.

Tenzij je het gestarte item via Homey gestart hebt dan kan je dat vasthouden in een flow

Bij mij start de radio via Homey op een Google home.

Zodra dan het deurbel geluid afgespeeld heeft gaat hij daarna weer verder met radio omdat dat in een variabele stond.

Hi. Hoop dat iemand de oplossing heeft. Ik heb 2 cams en de basestation toegevoegd aan mn homey. Extra account voor toegang. Alles lijkt te werken maar ik krijg geen beeld door als ik een notificatie opzet. Ook in de toegevoegde devices in het overzicht krijg ik geen beeld te zien. Wat doe ik fout?

Martijn,

Ik merk wel dat als er aangebeld wordt de flow netjes werkt en cast. Maar een tweede keer werkt enkel als de app herstart.

Heb je dit eerder gehoord?

Hey @Wayne_Laagewaard

Nee heb ik niet eerder meegemaakt.
Wat werkt er niet?

Edit: Zou je ook je flow kunnen delen?

Hey @Marco_Buitenkamp

Afbeeldingen komen alleen binnen als er een event heeft plaatsgevonden (beweging / persoons detectie etc).

.

  • Zorg ervoor dat je de pushnotificaties aan hebt staan voor je geslecteerde beveiligingsmodus

  • Zorg er ook voor dat je de notificaties per camera instelt en dat de notificatie staan ingesteld op Include Thumbnail

Bovenstaande punten kan je aanpassen in de Eufy app op je telefoon. (dus niet in Homey)

Hi @martijnpoppen , bedankt voor de settings :wink: Werkt !

1 Like