[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@Wayne_Laagewaard het is niet nodig om de stream te stoppen. Deze stopt vanzelf na 5 minuten.
Ik zou proberen die eruit te halen.

Te vaak de app restarten zal uiteindelijk je account blokkeren. Eufy is best wel strikt met het aantal API calls dat je mag maken per uur

Ja als de stream 5 minuten duurt vind ik wel lang :joy:

@Wayne_Laagewaard Dat is toch geen probleem als je na 30 seconden al stopt met casten (zoals in je flows te zien is)

1 Like

Ik had deze flow gemaakt, maar niks op de Nest hub….toch iets fout gedaan?

@Joep_Vullings
Je kan voor de zekerheid even een notificatie met de tag naar de tijdlijn laten gaan om te kijken of de flow goed draait

Edit: Oh en misschien even de tijden checken er staat nu 01 en 030

Lijkt alsof ie geen stream maakt.

@Joep_Vullings grote kans dat je dan geblokkeerd ben door Eufy.
Als je vaak de Eufy API aan roept kan je geblokkeerd worden. DIe blokkade duurt vaak iets van 12 uur

Maar je kan even een diagnostisch rapport sturen, dan kan ik het dubbelchecken voor je

Dat kan je doen via de mobiele Homey app:

Meer - apps - Eufy Security - tandwiel rechtsboven - stuur diagnostisch rapport

Apart want ik heb er eigenlijk nog niks mee gedaan.

aaed0f56-470a-4ff2-a473-6698939fad00

@Joep_Vullings nee geen blokkade. Foutje in de app. Fix het direct even :slight_smile:

@Joep_Vullings nieuwe update staat live.

FYI: [APP][Pro] Eufy Security - #1887 by martijnpoppen

Oh en niet nodig de stop stream card aan te roepen als je je chromecast stream al sluit. Dan maak je onnodige API requests naar Eufy :slight_smile:

Hmm, lijkt niet te werken, maar misschien is t Nest gerelateerd. Zal het nog eens uitzoeken.

Je mag altijd nog even een nieuw rapport sturen. Wellicht dat er nog wat fout gaat

7b1ca188-317e-45a1-a095-094395a47e17

@Joep_Vullings Het lijkt erop dat je de stream direct weer afsluit. Zorg er voor dat je alle stop_stream kaartjes weghaald dan werkt het waarschijnlijk.

zoiets:

Waar vind ik het stream-kaartje?

4e kaartje in het voorbeeld dat je stuurde
https://community.homey.app/t/eufy-deurbel-en-camera-koppelen-aan-homey/30996/246?u=martijnpoppen

Nee ik bedoel die in jouw flow. In de ALS.

Ah dat is een virtueel apparaat wat ik gebruik.
Dan hoef ik maar 1 switch om te zetten en wordt deze flow gedraaid. Scheelt dubbele flows

Dit werkt ook niet. Een flow met volume muten lukt wel, maar streamen niet. Zou dat met de nest te maken hebben?