Waarom gaat dat niet?
Goedemorgen Rob,
Ik heb inmiddels een hard reset gedaan van homey zelf en een nieuw account gemaakt op eufy.
Ik krijg nu zowel een melding van eufy als homey.
Bedankt voor je hulp👌 alles werkt!
Dat werkt alleen als je een alarmmelding laat afgaan door de homebase. Dat werkt anders dan een gewone bewegingsmelder.
@moderators @dijker kan deze gesloten worden en samengevoegd worden met het officiele topic? [APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)
goedemiddag, sinds paar dagen een blije gebruiker van Homey en oa Eufy…wel vreemd dat dit niet kan.. wat is de verwachting..gaat die in de toekomst wel lukken?
A post was merged into an existing topic: Flow starten met Eufy bewegingssensor
Doe ik iets fout, of snap ik het niet? Ik wil mijn C31 toevoegen, maar krijg hem niet gevonden. Met welke zou ik hem moeten kunnen vinden?
De eerste optie @Robkrekel
Goedenavond @martijnpoppen,
Ik krijg op een van de Homeys welke ik beheer, de Eufy Security app niet geïnstalleerd. Hij heeft er eerder wel op gestaan en ook prima gewerkt, nu merkte ik begin april dat enkele flows met de Eufy deurbel niet meer werkten. Verder onderzoek wees uit dat de Eufy app er niet meer op stond. Heel vreemd. Ik heb verschillende herstarts van Homey Pro 2023 en mijn router gedaan, maar de app laat zich niet meer installeren. Zodra je op Install app klikt (via de weginterface) dan lijkt er niets te gebeuren, maar na enige tijd komt er een Time Out. Andere Apps laten zich wel installeren.
Als ik de installatie via een telefoon (Android) of iPad uitvoer, krijg je direct al een timeout.
Heb jij nog suggesties om de App alsnog te kunnen installeren?
@Eric_Wijdeman Homey support contacteren
Ik kan niks veranderen aan de installatie van een app
@martijnpoppen thanks! Camera is succesvol toegevoegd.Heb je nog tips hoe je juiste afbeelding van de camera kan toevoegen of kan jij dat alleen ?![]()
@Linden85 er is geen icoon voor de camera die jij bedoelt
Vandaar samengevoegd met de andere solar cam
Als ik via een flow een camera aanzet, dan zet een paar minuten later Eufy Security deze camera weer uit, of andersom.
285f4938-34a7-442a-bfa1-3b5213b39209
@PetervW welke camera
Zit een error in de connectie naar je camera
Even camera en homey herstarten
Gebruik je een ander account voor eufy op je homey?
Goedenavond,
Is het mogelijk om text to speech naar een eufy camera te sturen, bijvoorbeeld met gebruik van de Google services Homey-app?
Ik heb een deurbel waar je opgenomen spraakberichten kan afspelen. Maar graag zou ik dat kunnen doen via Homey en uiteraard ook dynamischer.
@TBO nee dit is niet mogelijk.
Oké, dat is jammer.
Dank voor de snelle reactie!
Hallo @martijnpoppen,
Er zijn nog maar weinig afbeeldingen die mislukken dus dat is zeer positief. Ik was wel benieuwd of jij al gelegenheid hebt gezien om naar een betere foutafhandeling te kijken of dat dit nog ergens staat om een keertje te doen?
Hetzelfde ervaar ik soms bij de Whatsapp app. Ik ontvang dan wel het pushbericht, maar in Whatsapp komt het bericht niet aan. Dat is dan bij enkele berichten, maar heb dan ook geen fout in log. Er wordt ook geen nieuwe poging gedaan omdat er vermoedelijk geen fout status wordt teruggegeven.
Mijn flow.
Logs.
@HvN en over welke app gaat je vraag nu precies? Eufy of WhatsApp
@martijnpoppen Beide.