[APP] Magister voor Homey (removed from app store)

En hier nog 1 :slight_smile:

bedankt voor je email.

Privacy van leerling gegevens is belangrijk daarom kent Magister geaccrediteerde aansluitingen, waarbij de school consent kan geven welke apps zij wensen te gebruiken als onderwijsaanbieder.

Homey / Robin Gruijter is momenteel geen geaccrediteerde app ontwikkelaar. Wij zullen met hem contact opnemen over de procedure.

1 Like

Ik proef uit de reactie overigens dat zelfs als Robin een geaccrediteerde ontwikkelaar is, de betreffende school ook nog moet beslissen om die app toe te laten. Dat klinkt niet hoopgevend want daar snappen de scholen helemaal niets van denk ik. Vreemd ook wel, omdat het toch vooral de data van de scholier betreft die daar zelf over zou moeten kunnen beslissen.

Volgens de email die ik van Iddink heb gekregen is de school de eigenaar van de data, en niet de scholier :thinking:

Ik heb overigens geen telefoonnummer of achternaam gekregen van de contactpersoon bij Iddink, en op mijn verzoek om mij dan maar te bellen is nog geen opvolging gegeven. Kortom, het kan ff duren… Maar ik heb zeker hoop op een positieve uitkomst🔜

Update van mijn zijde mbt het contact met Iddink:

`Beste Harald,

Het is alweer een maand stil. Heb je een telefoonnummer voor me wat ik kan bellen? Via email gaat het blijkbaar niet goed…

Vriendelijke groet,
Robin de Gruijter`

2 Likes

Yikes @Gruijter - Would you like me to move this forum to the NL section or would you like to continue in the English Forum?

Since Magister is a Dutch pkatform, I think it is wise to move it to NL.

Thx!

1 Like

Weer een update van mijn pogingen contact te krijgen:

Beste Harald,

Weer 4 weken verder, en nog steeds geen enkel bericht van je.

Mijn eerste verzoek tot contact was van 26 september 2019 (!). Pas na herhaaldelijke contactpogingen, en toen diverse Homey gebruikers ook gingen bellen en mailen met Iddink, kreeg ik op 10 februari eindelijk een veelbelovend emailtje van je. Mijn reactie daarop is echter tot op heden niet beantwoord.

Ik hoor graag alsnog van je!

Wat een club die Iddink :confounded: Ongetwijfed zijn ze nu druk met Corona, maar toen ik in September 2019 om contact vroeg was dat nog gewoon een biertje…

Zie mijn bericht aan Athom:

Iddink (de eigenaar van Magister) werkt inderdaad niet mee. Onbehoorlijk overigens hoe ze mijn verzoeken en dat van de app gebruikers negeren. Maar het resultaat is dat de Magister app niet meer werkt. Ik stel dan ook voor om hem uit de app store te verwijderen. Mocht Iddink ooit tot inkeer komen ga ik er van uit dat de app weer actief gemaakt kan worden door mij in de appstore (vraagteken?).