App Homewizard valt sinds 2e week jan "26 3 tot 5x per dag uit

Beste hulp team.
ik heb een Homey 2016-2019
werk al jaren tevreden met de Homewizard App
heb ook hierin de oude Wizard Base Station met 3 thermometers Regenmeter en 3 stopcontacten.
Verder een p1 meter voor mijn Kaifa kWh meter en een Homewizard Energie Socket voor mijn E boiler.
Na jaren goed werken begon de Homewizard App in de 2e week van januari ‘26 regelmatig uit te
vallen. Dat gebeurd nu nog en wel 3 tot 5x per dag.
Heb ook een nieuwe voedingsadapter geplaatst. De polling van de P1 op 10 gezet. De API staat
aan. Er staat steeds dat het apparaat on beschikbaar is.
Wanneer ik in het geheugen kijk zie ik voor het uitvallen een Piek naar wel 150MB.
Wat kan de oorzaak zijn. Wifi in de meterkast is okay. Heeft jaren goed gewerkt…
De aansturing van mijn Boiler op Zolder en de Boiler in de keuken worden hiermee geregeld.
Echter bij uitval raakt dat in de war.
gr. Rolf

Meld het probleem in het app topic, in de app topics leest de ontwikkelaar ook mee.

Heb ik volgens mij gedaan.
Bij de Homewizard App daar waar staat dat je bij problemen met deze App op klikken moet…
Of hoe anders?

Weet niet wat je bedoelt, maar je post staat nu hier in een nieuw topic;
Om in het Homewizard app topic te posten lees je eerst de openings post door, en staat daar geen oplossing, dan scroll je helemaal naar beneden en tik je op het “reply” pijltje.

Linkjes naar een app topic vind je op de app pagina in de homey.app store.

Bedoel je op de HomeWizard-pagina in de Homey app store?

De drie gearceerde links komen allemaal uit bij het specifieke HomeWizard-topic op dit forum. Er is er een in het NL en een in het EN.

Beste hulpgroep

Heb inderdaad niet de oplossing voor mijn probleem kunnen vinden.

Mijn homewizard app valt regelmatig uit. 3 tot 5x dagelijks. Soms zelfs vaker. Daardoor worden o.a. mijn warmwater boilers en de vijverpomp niet goed aangestuurd.

De andere apps blijven wel werken.

De HW app gaat na weer opstarten een tijdje werken en ik zie hem op een gegeven moment ineens heel veel geheugen gebruiken. Tot 180 MB toe.

Ik heb een homey 2016 2019. De WiFi bij de P1 meter is volgens mij goed. In de WH app zit ook een oude homewizard basis station, 4 thermometers, regenmeter, stopcontacten en een Energy Socket.

Ik heb een nieuwe voedingsadapter geplaatst en alle niet in gebruik zijnde apps verwijderd. API staat aan.

Alles heeft jaren goed gewerkt en vanaf de 2e week januari j.l. is het probleem ineens ontstaan…

Ik hoop dat ik hulp kan krijgen…

R o l f