Antieke KlikAanKlikUit PA3-1000R

Ik heb nog twee oude KlikAanKlikUit PA3-1000R stekker doosjes. (keuze schakelaar A,B,C,D / 1,2,3) Deze werken ook op 433 MHz, maar staan niet in de lijst met ondersteunde modellen. Is er een manier om deze toch te gebruiken? (bijvoorbeeld ander model kiezen)

Hmm, had ik net mijn eigen vraag opgelost door een type met één letter/cijfer verschil te gebruiken. ( PAR-1000R) Werkt het niet meer met de update van vandaag. Kan dit terug gedraaid worden?

En nu ik dan toch de aandacht heb. Kan de nieuwste deurbel knop Draadloze drukknop zwart, ACDB-8000AZ ook toegevoegd worden?

Now in the store:
What’s new in v6.0.0
Revert to old version. Sorry!

Net vier dagen een Homey Pro. (gelijk maar de echte mannen versie gehaald) Lekker mee aan het stoeien en dan valt het natuurlijk vies tegen dat met een update het geen je net aan de gang hebt gelijk niet meer blijkt te werken.

Ideetje voor de ontwikkelaars. Breng een app uit voor de 1e generatie KlikAanKlikUit waar je de ondersteuning voor de 2e generatie uit gehaald hebt. En dus een app voor de 2e generatie waar je de ondersteuning voor de 1e generatie uit gehaald hebt. Want ik begrijp ook wel dat je niet tot in de eeuwigheid oude zooi kan blijven ondersteunen in de nieuwste versie.