Hallo, de nieuwe stekker lijn van Klik Aan Klik Uit heeft een andere aanduiding (APC3-2300N) dus met een N ipv een R. Is deze gewoon te koppelen als een R versie?
Ik twijfel. Als ik mij goed herinner (heb al een tijdje geen KAKU-stekkers meer), leer je bij het koppelen de stekker in door een commando te sturen. Dan zou je ook de bestaande versie die wel beschikbaar is in de app kunnen gebruiken.
Het kan ook zijn dat de KAKU-app al de te gebruiken 433 Mhz-signaalcodes bevat en die zouden gewijzigd kunnen zijn in de nieuwe versie van de stekker.
Wellicht is het het handigst als je je vraag voorlegt aan Athom, via Support | Homey. Dan kun je ook meteen vragen of ze officiële ondersteuning kunnen toevoegen voor de nieuwe modellen.
De koppeling van KlikAanKlikUit met Homey gebeurd op basis van het AAN signaal van een zender. Ik neem aan dat aan/uit signalen hetzelfde zijn gebleven, want anders hebben ze een compleet nieuwe productlijn gelanceerd, dus kun je de stekkerschakelaars als willekeurige andere stekkerschakelaar koppelen. Krijg je alleen het verkeerde plaatje te zien.