Als batterij laptop leeg

mijn laptop zit steeds aangesloten in het stopcontact. Dit na een slimme stekker van homewizard.

Ik wil als men laptop 20percent batterij over heeft de slimme stekker automatisch aan schakeld en als de batterie weer geladen is de slimme stekker uitschakeld. Dat uitschakelen kan ik regelen omdat dan de stroom na volgeladen daalt van de adapter en dan kan ik deze sturen om uit te schakelen.

Dus mijn vraag is enkel hoe kan ik de laptopbatterie laden als deze aanzien wordt als leeg endus met de slimme stekker aansturen via homey. van scripts heb ik geen kaas gegeten. grts

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

1 Like

Is er niet iets dat je op je laptop kunt draaien die dit kan? Bijvoorbeeld voor mijn Macbook Pro gebruik ik de app AlDente.