Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen op een makkelijke manier? Het is mij namelijk niet duidelijk.
Ik denk gewoon alle andere type uitschakelen?
Ik vind de vraag echter nogal onduidelijk.
Wat bedoel je met ‘typeappartementen’?
Zie afbeelding, ik wil alle apparaten uitschakelen, behalve alle koffiezet apparaten. Hoe kan ik dit makkelijk doen ipv 20-30 alle apparaat typen toevoegen die ik wil uitscha
kelen?
@Michel_van_Lier Je bedoeld dus “apparaten” en niet “typeappartementen” zoals in de titel staat?
Ik denk niet dat dit kan met de standaard flow-kaarten van Homey. Heb ook nog even gekeken in de kaarten van Device Capabilities-app, maar ook daar geen optie gevonden. Het is alle apparaten of van een enkel specifiek apparaattype.
Wat wél kan, is als je je koffiezetapparaten in een aparte zone zet, buiten je hoofdzone (Thuis). Als je dan via de zonekaart, waarvan je eerder een screenshot plaatste, op het niveau van ‘Thuis’ alles uitzet, dan geldt die actie voor al je apparaten, behalve de koffiezetapparaten. Die vallen dan immers buiten de zone ‘Thuis’.
Ja, ik zie het, dat lijkt een typo, ik pas het direct aan.
Dank voor de suggestie, ga ik eens proberen! Vreemd dat dit niet standaard kan, wat eigenlijk wel een basis onderdeel zou moeten zijn. Dat het niet kan met de standaard flow-kaarten van Homey, bedoel je dan ook dat het niet werkt met advanced flow?
Ja klopt. Geen enkele zonekaart, ongeacht of je een Standaard Flow of Advanced Flow maakt, biedt die mogelijkheid.
Met ‘standaard’ - in mijn vorige post - doelde ik niet op het type flow, maar op de door Homey zelf aangeboden flow-kaarten .