De titel lijkt heel simpel, en waarschijnlijk is dat het ook, ik kom er alleen niet uit..
De flow die ik wil maken, moet er voor zorgen dat alle lampen in huis, met “een druk op de knop” in dezelfde kleur aan gaan.
Ik heb geprobeerd om te werken met een variabele om de hue in te stellen (in graden, nummeriek, bijvoorbeeld 360 voor rood) maar als de flow dan start, dan komt er een error op de kaart voor het instellen van de hue. De andere, makkelijkere optie, leek mij om de kleur in te stellen, maar bij de kleurcode kan ik geen variabele instellen, alleen een kleur uit het kleurenschema kiezen (zoals #ffffff)
Toch lijkt het mij dat er een mogelijkheid moet zijn waarbij ik door middel van een flow, alle lampen in 1 kleur aan zou moeten kunnen zetten. De kleur zou ik dan kiezen in de flow, bijvoorbeeld door het instellen van het aantal graden hue, of de kleurcode zoals #ffffff.
Is er iemand die mij hier wellicht mee op weg kan helpen?
En om toch een antwoord te geven op jouw flow, Homey werkt met percentage voor Hue (en Saturation), dus 0,00 - 1,00, dus als je rood wilt zul je 0 of 1 moeten sturen, en geen 360.
Groen is bijvoorbeeld 0,33 en Blauw 0,66.