Afval Herinnering 2.0 werkt niet meer na laatste update

helaas werkt de app Afval Herinnering 2.0 niet meer na de laatste update. Opnieuw installeren helpt ook niet. Ik woon in de regio waar Blink het afval ophaalt. Meer mensen die problemen ervaren en of tip hebben?

Mogelijk dat je het hier in het Engelstalige topic kan navragen.

https://community.homey.app/t/app-pro-trashcan-reminder-2-0/114178

Is vandaag een update geweest naar aanleiding van andere problemen.

Maar Homey of de app al een keer opnieuw opgestart?

opnieuw opgestart opnieuw geïnstalleerd. homey opnieuw opgestart. sinds de laatste 2 updates werkt het helaas niet meer. Maar herkend de postcodes ook niet meer.

Mogelijk iets misgegaan na het aanpassen van de app.

Dus even naar het Engelstalige topic gaan denk ik dan.

Mogelijk vertalen met bv deepl.com

waarom mag ik dat niet in de Nederlandse gedeelte vragen. de app is ook helemaal Nederlands?

Alles mag. Mike probeert je de goede kant uit te sturen;
De officiële app topics zijn primair bewust Engelstalig (zodat ook de niet-Nederlands sprekenden toegang tot alle info hebben). En mede-app gebruikers zullen je post eerder opmerken en evt. met raad en daad voorzien.

Twee: de app maker / beheerder krijgt automatisch bericht als jij een vraag stelt in dat app topic, en kan je zodoende dan wellicht helpen.
App ontwikkelaars gaan natuurlijk niet het forum afstruinen op zoek naar jouw vraag.

Dus: wil je de app ontwikkelaar/beheerder bijvoorbeeld op een fout met de app wijzen, post je bevindingen dan in het speciale app topic. (Te vinden op de app pagina’s in de homey.app store.)

3 Likes

Gelukkig lees ik hier toevallig ook mee. Het stukgaan komt niet door de laatste update maar door een aanpassing aan de Mijn Blink kant. Helaas ondersteunt de app meer dan 45 verschillende leveranciers door heel Nederland heen en vindt er altijd wel één leverancier het nodig om een aanpassing aan hun geweldige site door te voeren (ik kan er bijna een dagtaak van maken :slight_smile:) Maar ik heb ook deze weer opgelost en de wijziging van Mijn Blink doorgevoerd en nu werkt ook die weer vloeiend. De nieuwe testversie is hier te vinden Trashcan Reminder 2.0 App for Homey | Homey en zal binnenkort goedgekeurd worden door Athom. De nieuwe versie is al gepubliceerd door Athom! :slight_smile: Die werken gelukkig ook dag en nacht :smiley:

5 Likes