I kon tot recent met deze app de gegevens van mijn adres in Stein ophalen via de API van MijnAfvalwijzer. Mijn adres was daar te vinden. Nu werkt deze daar niet meer.
Heb je al op de app pagina gekeken van de Afval Herinnering?
Daar staat een link naar Github waar je eventueel problemen kan melden.
Alle informatie die je kan vinden over bijvoorbeeld een nieuwe web pagina die gebruikt word is handige informatie die de maker van de app misschien kan gebruiken.
Als iemand een hint heeft waarom mijn adres niet meer te vinden is, hoor ik het graag. Kan ook met een dm, als iemand mijn postcode nodig heeft om te testen…
De app “mijn Afvalwijzer” wordt inderdaad niet meer ondersteund.
Met de komst van de nieuwe app zijn bepaalde samenwerkingen gestopt waarbij diverse koppelingen niet meer functioneren.
Ik heb RWM gebeld en ze vertellen me dat ze de avfalwijzer API niet langer ondersteunen. Ze leveren alleen gegevens via hun eigen app, en zijn niet van plan om daarvoor API’s te publiceren, vanwege “privacyredenen”. Er hoeven geen echte privacy-gevoelige gegevens in de afval-API te worden geretourneerd - alleen afkomstig van de kant van de gebruiker, postcode en huisnummer. Dit klinkt me allemaal echt vreemd in de oren.
Als u uit de omgeving van Sittard Geleen komt, GELIEVE EEN KLACHT IN TE DIENEN BIJ RWM