Beste,
De afval herinnering 2.0 wat zeker een fijne app is en altijd goed heeft gewerkt geeft nu problemen, zie geen ophaal gegevens van plastic ofwel de oranje container.
Mijn lokatie Roosendaal en ophaler Saver.
Iemand bekend met dit probleem?
Gr
Beste,
De afval herinnering 2.0 wat zeker een fijne app is en altijd goed heeft gewerkt geeft nu problemen, zie geen ophaal gegevens van plastic ofwel de oranje container.
Mijn lokatie Roosendaal en ophaler Saver.
Iemand bekend met dit probleem?
Gr
Heb je bij app- instellingen al gecheckt of deze goed staan?
Als je hier naar onderen scrolt kan je zien welke data beschikbaar is.
Volgens mij mis ik daar iets, kom geen data tegen voor plastic afval
Staan de instellingen goed? Ik zie dat het in Roosendaal gaat om plastic, metaal en drankkarton, dus pmd.
Als het goed staat en het toch niet goed werkt zou je dit kunnen melden op het forum via de app store pagina van de app
Alles heb ik op basis van api gezet.
Maar als ik vergelijk met de andere settings, bijvoorbeeld papier dan zie ik bij papier ophaal data vermeld en dit mis ik bij pmd of plastic.
Daar zal het probleem zitten waarschijnlijk, zal een berichtje sturen naar de app ontwikkelaar.
Gr
Ik weet de oorzaak, zal het vermelden kan zijn dat er meerdere dit probleem hebben.
Probleem bij pmd staan geen data vermeld, dit komt omdat Saver in de app ook per huisnummer werkt, wij hebben niet gekozen voor de oranje container omdat wij samen doen met meerdere mensen.
dat is de oorzaak dat er geen ophaaldata in de app staan, want deze werkt ook per huisnummer, oplossing huisnummer in de app instellingen bijwerken naar een adres met wel een oranje container.
Probleem opgelost.
Gr