Ja, dat klopt.
weet je toevallig of het ook bekend is bij welke resolutie hoeveel kolommen kan maken?
is het bekend wat de minimale resolutie is voor 6 kolommen?
Kijk ook eens naar de nieuwe Homey app Dashboard Studio. Hier heb je haast onbeperkte mogelijkheden en geen last van kolommenbeperkingen. Te configureren en te gebruiken op telefoon, tablet maar ook in je pc browser.
Deze app is niet geschikt als je in 10 minuten wat bijelkaar wilt klikken om een dashboard te maken, maar wel als je best wat tijd wilt besteden om een dashboard helemaal naar wens te maken.
De app is gratis en draait ook op oudere Homey’s.
Ik weet niet hoe een Samsung A9+ performt.
bedankt voor de tip, ik had de app voorbij zien komen, maar tot op heden bewust gekozen om er niet op over te stappen.
waarom niet: ik heb destijds voor Homey gekozen van wegens zijn simplese met alles instellen omdat ik het geduld de kennis en tijd niet heb om alles uitgebreid te doen. zo nu en dan heb ik een keer een paar uur over en ga ik dingen die ik gaande weg bedenk instellen of instaleren. momenteel heb ik nog een stuk of 20 stroom gevoede modules op de kast liggen die ik wel besteld heb en nog niet ingebouwd, dus daar wou ik eerst mijn tijd aan besteden.
dus ook in dit geval wou ik voor de simpele optie gaan die meer geld kost, door gewoon een tablet te kopen waar zo alles in 10min op te zetten valt.
al heb ik momenteel al we nog een nadeel ontdekt aan het homey dashboard, hij wil als ik niet op de wifi zit slecht tot niet de camera widgets laden.
via wifi heb ik 30megabits per seconde en via het draadloze netwerk 165megabits per seconde dus aan de internet verbinding ligt het niet. maar dat is een volgend probleem.