Tablet met wallmount voor Homey Dashboard

Nu Homey Dashboards (beta) uit is, op zoek naar een tablet voor aan de muur om de homey app op te draaien.

Wie heeft hier een mooie oplossing voor? Zoek een tablet van rond de 10 inch, rond de 150 euro en met een mooie afgewerkte wallmount (inbouwdoos zit in de muur).

1 Like

op zoek naar precies hetzelfde! iemand tips?

Lees ook de tips die volgen in dat topic zou ik zeggen.

Kan de Galaxy Tab A9+ alleen maar aanbevelen.
Voor die prijs een enorm fijn ding!

Ik heb een transparante backcover met Tesa Powerstrips op de muur geplakt en daar de tablet in gezet.
Die strips zijn zonder resten netjes te verwijderen als het moet, en zitten toch retevast.
Zo zit de tablet superstrak op de muur en is hij toch relatief eenvoudig te verwijderen.
Evt kun je een haakse usb-c flatcable gebruiken om hem op te laden en de kabel toch netjes weg te werken.

beetje jammer dat een Ipad van een paar jaar oud niet voldoende is voor HD. minimaal IOS13.4 benodigd

Meerdere merken maken algemene wall mounts voor tablets. Voorbeeld: Vogel TMS 1010 Tablet Wall Pack, te vinden bij meerdere webshops.

Is 2018 ook “een paar jaar oud”?

(En trouwens, je hebt bijna 2 nieuwe Samsung A9+ tabs voor dat geld)

Sterker nog:
Ik vind devices uit 2014 (iPad) en 2015 (iPhone), al helemaal niet “een paar jaar oud”.
Alle modellen uit die jaren en later ondersteunen iOS13.
Zie:

En ik kan je de Galaxy A9+ trouwens ook van harte aanbevelen, @Marcel_Bakker :slight_smile: slight_smile:

hij is inderdaad ouder dan ik dacht :grimacing: maar hij doet het gewoon en had verwacht deze te kunnen gebruiken. Mijn wel recente ga ik niet aan de muur plakken. Samsung en ik hebben geen gelukkig huwelijk gehad. Op mijn werk telefoons van Samsung en ik was altijd de weg kwijt in het OS maar met mijn collega’s als reddende engelen was het wel te doen. Meer een Apple mens dus. Jammer dat HD niet met een browser werkt.

1 Like