Ik zoek een android tablet, rond de 11/12"-inch puur om op te hangen aan de muur voor Dashboard. Het moet wel wat betaalbaar zijn, en alsnog goed werken met Dashboard samen.
Heb zelf geen ervaring nog met Homey Dashboard, dus geen idee hoe “zwaar” dat is voor een tablet, dus vind het zelf lastig om een tablet uit te kiezen met bijv, een Dimensity of MT8183 CPU, waarbij Dashboard misschien maar half of niet goed werkt.
Heeft iemand al met succes een wat goedkopere (android) tablet kunnen vinden? En zoja: Wat voor model?
Dan zou ik inderdaad eerder richting zo’n A9 samsung tablet gaan uiteindelijk. Ik heb nu de wall mount voor de muur binnen, met magneet. Leek me wel handig. Nu maar hopen dat het niet in de fik vliegt uiteindelijk
De A9+ is niet mega snel, zeker met het bedienen van dingen, dashboard schakelen duurt het soms ff voor alles is geladen.
Dit is wél vanuit een Pro 2019, een Pro 2023 zal e.e.a. een stuk vlotter laten lopen.
Al weet ik niet welk gedeelte “gewoon traag is” vanuit de app, en welk gedeelte baat zou hebben bij een supersnelle tablet met veel geheugen.
Dit zit in de tab A9+ in ieder geval