Advances flow airco proberen

Hallo, ik probeer met de advanced flow een flow voor mijn airco te maken, zodat deze aangaat als de temperatuur van mijn netatmo voeler in de slaapkamer boven de 22 graden is en mijn zonnepanelen boven de 1000 watt produceren, maar heb er niet heel veel kaas van gegeten.
heb meerdere punten waarvan ik graag zou weten hoe het zit,

-als ik deze flow zo maakt, loopt deze flow dan altijd, en met welke interval “kijkt” Homey naar deze waarden, of moet ik er zelf nog iets voorzetten zodat Homey dit om de zoveel tijd controleert?

-om te voorkomen dat als er even een wolk is de airco meteen uitgaat heb ik er een vertraging tussen gezet, is dit zo de juiste manier?

-verder lukt het me niet om als ik met een “start” begin om er daarna dan een “aan” aan vast te koppelen, wel een als, maar in de als staan niet alle opties die wel onder “aan” staan.
deze als wil ik er wel voor hebben daar ik dan de flow kan controleren op gehele werking.
alvast bedankt.

Wat is een ‘aan’?
Je kan de flows op diverse manier starten, de start die je nu hebt is hetzelfde als voorheen deze flow is gestart. In een andere flow kun je dus met je huidige start deze advanced flow starten.
Echter je kan ook andere start kaarten gebruiken, bv : logica kaarten (logica waarde is gewijzigd) , of device kaarten (als temp is gewijzigd).
Hier een paar voorbeelden: