Advanced Flow voor KAKU schakelaar (meerdere malen indrukken)

Door de Black Friday actie toch Advanced Flow gekocht. Wat leuk om mee te spelen!

Nu ben ik bezig om een advanced flow te maken voor mijn KAKU knop. Mijn bedoeling is om meerdere keren op de knop te kunnen drukken zodat er door 4 verschillende Philips Hue scenes gebladerd kan worden.

Mijn doel:
1x drukken = scene 1 activeren
nog een keer drukken = scene 2 activeren
nog een keer drukken = scene 3 activeren
nog een keer drukken = scene 4 activeren

Kan iemand mij hierbij op weg helpen?

ik weet niet of het ondertussen al gelukt is, anders zou je zoiets kunnen doen(bij elke keer indrukken je logica+1 en dat als voorwaarde gebruiken)

2 Likes

Dankjewel voor je idee! Had nog geen oplossing gevonden dus ik ga hier mee aan de knutsel :slight_smile:

Het heeft even geduurd maar het is gelukt!
Ook heb ik dezelfde flow voor twee knoppen ingesteld. We hebben de knop in de hal en op de overloop dezelfde functie gegeven. Dit werkt heel mooi. Bedankt voor de goede hulp Robin @RLam :nerd_face:

1 Like

Dankjewel !! Dankzij jou voorbeeld kan ik nu ook Klik-Aan-Klik-


Uit drukknoppen meerdere functies geven en heb ik zelfs voor de eerst variabelen toegepast is een flow :slight_smile:

1 Like

Maar:
image

moet je hierna de teller niet weer op nul zetten na 1 of 2 seconden?

Niet dat ik weet. Tenminste, het heeft sinds de flow actief is altijd goed gewerkt.
Ik kan het niet meer testen want bij de verkoop van mijn woning heb ik ook alle smart home producten mee-verkocht, inclusief Homey…