Advanced flow verlichting/zonnestanden werkt ineens niet meer

Ik heb sinds 1,5 jaar een advanced flow draaien die het ineens niet meer doet.
Betreft aansturing verlichting icm zonnestanden.
Wat vreemd is dat alle lampen handmatig te schakelen zijn en dat het testen van de flows ook werken. Maar de triggers komen blijkbaar niet door.
Betreft een Homey Pro early 2019. Geschakeld zijn Hue lampen en een Fibaro schakelaar.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Kennelijk werken de triggers van de app ‘zonnestanden’ niet. Eerste ingeving is dan om de app te herstarten.

Ik alle apps al een keer herstart, en ook de Homey zelf. Het vreemde is dat ik een identieke flow heb voor de binnenverliching. En die werkt wel.

Bizar dat die andere flow nog wel goed werkt en deze niet. Mag natuurlijk niet.

Uiteraard heb jezelf al een en ander geprobeerd.

Wat gebeurt er als je deze flow kopiëert en het origineel disabled?
Of als je de triggers vervangt door henzelf en opnieuw opslaat?

Ik zie nu dat inderdaad alleen de triggers van zonnestanden niet werken. Ik ga de flows opnieuw maken en kijken wat er dan gebeurt.

Update: ik heb de triggers in de bestaande flow opnieuw gemaakt. Nog steeds schakelt de buitenverlichting niet aan bij zonsondergang. De andere flow voor binnen wel.

Ik heb geen problemen met Zonnestanden app triggers
Pro 2019
App v2.1.5

Triggeren ze niet, of triggeren ze op onjuiste tijdstippen?

Misschien helpt het om Homey’s tijdzone geforceerd te resetten:
Ga naar locatie;
Sleep de pointer naar een andere tijdzone;
Na een minuutje, sleep de pointer weer naar Homey’s locatie, of vul het adres in.

Inmiddels heb ik alles weer werkend. Ik snap echter nog steeds niet waarom het werkte. Draaide 1,5 jaar goed.
Vooral om dat in de ene nagenoeg gelijke flow de triggers van zonnestanden wel werkten en in andere niet. Heb de flows van de buitenverlichting die niet werkte toegevoegd aan de binnenverlichting (advanced) flow. En de oude verwijderd.