Advanced flow actie op periode van tijd een bepaalde conditie

vraagje, als je vriezer het niet goed doet, waarom niet de vriezer vervangen? daar een vriezer managen op de hoeveelheid stroom het verbruikt, zal een negatieve impact hebben op de producten in de vriezer… maar ik kan het verkeerd hebben…

wat ik wel zou snappen is een koelkast voor drinken die niet de hele nacht aan hoeft te staan, maar een vriezer?

Ik zie niets over een slechte vrieskist… Het is slechts een ‘is de deur opengelaten’ check.

n fibaro heb ik een alert gebouwd als mijn diepvries meer dan 3 uur <20 watt stroom verbruikt. Dan is er iets goed mis en verwacht ik dat de stekker uit de powerplug is gevallen of de compressor van de diepvries is uitgevallen.

en als het een profesionele vriezer is… dan is homey niet het product om het in de gaten te houden…

hier heb ik een wig onder de vriezer, deur valt altijd dicht, geen tech nodig. maar dit is naturlijk weer afhankelijk of de vriezen het aan kan… KISSS

1 Like

Goed, ik zal nog eens kijken of ik een bug zie in de code.

Okay, ik heb nog een potentiele bug gevonden die dit kan veroorzaken.
Wanneer de waarde van de koelkast veranderd, pakte ik opnieuw de tijdstip van de koelkast, maar wordt niet gerefreshed. Dit heb ik aangepast.

Ik hoor graag of 2.14.1 wel goed werkt!

1 Like

Ik ga weer testen!

Dit is voor veel systemen die soms laag gaan maar niet structureel een mooie capability!

1 Like

Inderdaad, het is een flowkaart die ik erg graag perfect heb willen werken, want er zijn genoeg doeleinde voor het bijhouden of een waarde aan een conditie voldoet voor een bepaalde tijd.

1 Like

Er lijkt nog wat mis:



Zucht :wink:
Ik zal er van de week naar kijken.

1 Like

Super!

Enige kans dat je de waardes kan loggen, via bijv. Simple (Sys) Log?
Dan kan ik zien wat er precies met de waardes gebeurd vanaf 2 uur voor 09:53 (in dit voorbeeld).
Ik heb namelijk moeite het issue te simuleren.

ik zou in de tijdslijn een event elke minuut kunnen zetten. Is dat handig?

Zou het ermee maken kunnen hebben dat ik een Zigbee plug gebruik die wellicht geen waarde teruggeeft omdat hij niet veranderd?

Ja, meer info is in elk geval wel handigz want in de flowkaart zelf kan ik geen fout vinden op dit moment.

1 Like