Aan/Afwezig detectie Homey

Hallo,

Ik ben nu 2 dagen volop bezig met Homey in te stellen. Nu zie ik bij mij acount staan aan/afwezig detectie. Homey ziet heel accuraat of ik af of aanwezig ben. Mijn vrouw heb ik toegevoegd als beheerder maar zij heeft de aan/afwezigheid detectie niet. Is er een manier om dit bij haar ook te activeren?

Gr Imran

Hallo Imran,
Is jouw vrouw toegevoegd als gebruiker/eigenaar bij Familie&Gasten bij het tabblad Meer? Als je de telefoon dan een vast IP-adres hebt toegewezen, zou Homey haar aanwezigheid moeten registreren. Ze moet dan wel de Homey-App geinstalleerd hebben. Als je de app Smart Presence hebt geinstalleerd op je Homey is dat laatste niet nodig.

Hallo Hans,
Ja mijn vrouw is toegevoegd bij familie&gasten. Je kan maar 1 eigenaar toevoegen in het account en de rest alleen maar gebruiker en beheerder. Bij beheerder en gebruiker heb je de aan en afwezigheid functie niet voor zover ik kan zien.

Ja hoor, als je deze hebt toegevoegd als gebruiker, krijg je die te zien in het Home-scherm. Is dat bij jou niet het geval?

Hmm vreemd, nee bij haar zie ik de optie niet staan.
Vanavond maar even de app eraf gooien en opnieuw installeren.

opgelost,

De uitnodiging die ik had verstuurd vanuit de app met mijn telefoon om Homey app te downloaden was de gewone versie en niet de Beta versie.