Zoeken naar variabelen

Is er een mogelijkheid om naar variabelen te zoeken. Op die manier kun je overbodige, en niet meer in gebruik zijnde, variabelen probleemloos verwijderen.

Wanneer die op het canvas bij de flows zijn aan gemaakt ook daar. Boven aan.

Bij Better Logic Library bij de app, via tandwiel links onder, zelf.

Goede middag, ik bedoel zoeken!! Met andere woorden in welke flow(s) wordt een aanwezige variabele gebruikt??

Dat is inderdaad ook een manier van willen zoeken.
Die reden had ik zelf nog niet ondervonden.
Helaas wachten op iemand met info daarop.

2 Likes

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

En wat houdt dit dan in??

Dat deze topic naar een Nederlandse categorie is verplaatst, bedoeld voor Nederlandse topics zoals deze, en dus niet meer op onder een Engelse categorie staat, bedoeld voor Engelse topics.

1 Like

@Bert_Brinkman en @Theo_de_Koning en @Pixi

Ja, de app Device capabilities heeft een flowkaart om objecten (device, variables, etc) in flows te zoeken, gebaseerd op het script op mijn profile.

Je kunt variabelen op naam zoeken, of id, of meerdere tegelijk, en het zoekt ook in tekst argumenten of ze worden gebruikt, naast flowkaarten natuurlijk.

Gewoon de flowkaart in de floweditor uitvoeren en in het resultaat krijg je een json met alle flows en waar de objecten die je zocht staan.

3 Likes