Zigbee netwerk probleem - Restore + full update download lukt niet

Hi,
sinds de meeste recente update 7.2.1 heb ik flinke problemen met mn zigbee netwerk/devices. Ze werken vaker niet dan wel. Hiervoor werkte het allemaal erg stabiel.

Nu wilde ik de Homey eens resetten en die full update download optie eens proberen.

Ik zet de homey op zijn kop en ga naar setup.homey.com, waarna ik met ALT door kan gaan in de browser. Hierna moet ik connecten naar het WIFI netwerk van de homey zelf. Dit lukt, maar mijn browser geeft hierna niet de mogelijkheid om door te gaan. Hij lijkt het niet op te pikken dat ik met het WIFI netwerk van de homey ben verbonden.
Ik kom dus niet verder en heb dus niet de mogelijkheid om de Homey aan mijn WIFI netwerk te koppelen en zo de actie uit te voeren om de full update te downloaden en te installeren. Iemand een idee of doe ik de procedure niet goed?

Ik zet de homey op zijn kop en wacht ongeveer 1 min. Moet ik hem daarna weer overeind zetten of op zijn kop laten? Ik heb overigens beide geprobeerd.

Iemand een idee?

Zou een zigbee reset netwerk nog iets op kunnen leveren? Doe ik liever niet want het opnieuw koppelen van alles zie ik niet zitten.

Heb je Firefox browser gebruikt?

Thx! Had die requirement gemist.

vreemd genoeg; het kan ook met de (Android) app - de instructie is beetje onduidelijk en dubbel daarover.

ik moest die reset namelijk ook uitvoeren, gelukt. hoewel het natuurlijk een major fuckup is van de homey