Ik heb zojuist even gekeken, mijn info binnen Solplanet komt exact overeen met de info binnen Homey.
Ik heb nog niet naar historische data gekeken, omdat ik die eigenlijk ook zelden gebruik, maar als vandaag klopt, waarom de historie dan niet
Ik heb zojuist even gekeken, mijn info binnen Solplanet komt exact overeen met de info binnen Homey.
Ik heb nog niet naar historische data gekeken, omdat ik die eigenlijk ook zelden gebruik, maar als vandaag klopt, waarom de historie dan niet
Hebben jullie dit nog steeds werkend? Ik krijg het maar niet aan de praat.
ZeverSolar heeft mijn app key en secret key toevoegt aan mijn account. Dat lijkt goed.
Over de API-key twijfel ik. Ik heb twee Plants, 1 offline (defecte modem) 1 online. Weten jullie of de API-key bij een plant hoort? Bij Solplanet kan ik de API-key alleen alleen vinden bij mijn offline plant.
Hopelijk hebben jullie nog tips. En weten jullie misschien een manier waarmee ik de keys buiten Homey om kan testen?
Dag Steven, ik zag dat je wat mensen op weg hebt geholpen om de app werkende te krijgen.
Zowaar kreeg ik reactie van Zeversolar zelf op mijn verzoek om keys/tokens. Solplanet gaf aan niks met mijn verzoek te kunnen, wat vreemd is als ik de reacties hier lees.
Ik heb de ontvangen gegevens in de app ingevuld maar ik blijf de melding krijgen ‘Check your keys’. Ik heb de ontwikkelaar 2,5 week geleden gemaild voor hulp maar krijg helaas geen reactie.
Dus jij bent mijn laatste hoop ![]()
Kun jij zien nav mijn meegestuurde print screens waar het mis gaat?
Als ik thuis ben en ff tijd heb, kom ik bij je terug!
Ik heb de hoop opgegeven met die api keys en secret codes …in het verleden werkte het prima , maar na een hardware change (com module omvormer) Werkt de api niet meer.Ik heb nu de omvormer via home assistent aan Homey gekoppeld .home assistent werkt doormiddel van het interne Ip adres)…van de omvormer een stuk eenvoudiger.
Dit is herkenbaar inderdaad. Ook alle codes juist ingevoerd en een blijvende melding van Homey Pro “Err check your keys”. Geen data. Heel frustrerend.
Daarom is het ook jammer dat de ontwikkelaar van de app niet reageert. Volgens de changelog zijn er in mei nog updates gedaan, dus je zou verwachten dat de app op de een of andere manier nog wel werkend moet zijn (te krijgen).
Check je berichten Rick en kijk ff of je ermee vooruit komt
Dag Steven, is het misschien mogelijk dat je wat je aan Rick hebt gestuurd ook aan mij doorstuurt? Ik heb het idee dat ik hetzelfde probleem heb en ook wellicht verder kan met je adviezen!
het lijkt hier ook niet meer te werken
zelfde melding en ik heb de API Key + App Key + Secret correct staan in Homey.
Any updates?
Home assistent ergens op installeren en dan koppelen aan Homey !![]()
Thanks Steven! Ik heb hem nu werkend! ![]()
Blijkbaar heb jij de enige werkende Keys om alle Zeversolar omvormers direct met Homey te kunnen koppelen ![]()
Nogmaals dank dat je even de moeite hebt willen nemen om mij op weg te helpen!
Gr. Rick
Hi! Sinds kort ook een Homey en het lijkt er op dat ik dezelfde problemen ervaar als bovenstaande mensen. Is er een mogelijkheid dat je mij verder helpt zoals bij Rick? In ieder geval alvast bedankt!
Robbert