Wintertijd en LED ring brandt continu

Gisteren schakelden een aantal KIKA wandschakelaars een uur eerder dan gewenst. Het lijkt erop dat de interne tijd van de Homey niet is bijgesteld naar wintertijd.
Vanmorgen brandde de LED ring wit/blauw, met een kort stukje licht-gelig dat zeer langzaam rondschuift.
Bediening via Homey werkt gewoon.
Iemand een idee wat er aan de hand is?
Hoe stel je de interne klok van de Homey correct in?

Edit: bij het Homey symbool in de app op mijn telefoon zie ik rechtsboven een klein lichtblauw bolletje als melding

Edit 2: spanning eraf en na 30 seconden weer aansluiten: Homey start weer op. Een proef-flow om op een vast tijdstip een lamp in te schakelen werkt correct. Interne tijd van de Homey lijkt daarmee OK.
LED ring blijft wit branden.
Hoe krijg je die uit?

Klinkt als het weer op een Homey 2019.

Klopt,

Ik kwam er achter, dat op één of andere manier de LED ring stond aangevinkt op het Netatmo weerstation. Sinds jaar en dag heb ik de LED ring UIT staan, maar die is blijkbaar spontaan geactiveerd voor het weerstation (???)

Ik weet niet waar Netatmo nu vandaan komt :wink:
Ik had het over de weer screensaver van je homey

Je kan de tijd van Homey aflezen in de Homey app:
Meer - Instellingen - Algemeen - Over

Ik snap dat het niet expres gaat, maar wil dit toch even aanstippen:
KiKa = Kinder kanker stichting

KaKu = KlikAanKlikUit

Klinkt raar, maar dit werkt het beste:
Ga naar je locatie, en verplaats de kaart zodat de pin in een andere tijdzone terecht komt, en wacht 1 minuut. Schuif de kaart weer terug zodat de pin weer op jouw locatie staat;
NU wordt de klok geforceerd op jouw tijdzone gezet en moet -ie weer in de pas lopen.

Nog nooit gezien. Heb je een screenshot?

Helderheid op nul zetten

Dank, duidelijk

Met vriendelijke groet

Rien Boone

1 Like