Wijzigingen in bestaande "Advanced Flow" worden niet opgeslagen!

Annie,
Als ik in een bestaande “Advanced flow” een wijziging aanbreng, bijvoorbeeld andere tijd of andere “ALS” kaart en daarna op opslaan druk wordt de gewijzigde Flow niet opgeslagen maar blijven de oude gegevens staan. De “opslaan” knop is wel bedienbaar.
Iemand misschien het zelfde probleem en hiervoor een oplossing?
Lijkt me niet logisch dat je voor een ,bijvoorbeeld tijdsaanpassing < een gehele nieuwe flow moet maken of huidige dupliceren deze dan wijzigen en onder nieuwe naam opslaan en oude verwijderen.
Gr. Annie

Hier geen problemen en werkt als verwacht, heb je al een andere browser of op een andere computer geprobeerd? of even een browser in Incognito / Inprivate mode om uit te sluiten dat er ergens in cookies wat mis is bij jouw?

Beste,
Diverse malen geprobeerd lukt het niet, nu ineens wel maar doe niets anders dan voorheen???
In iedergeval tot nu toe probleem verholpen.
Ter info gebruikt Safari op MacBook
Bedankt Groet Annie

Annie, er nog iemand met problemen v.w.b. het gebruik van Safari. Hier de reactie van Athom:

Als het mogelijk is kun je beter bijv. de Chrome browser gebruiken.

Dit is een ander probleem. Ik denk dat hier de Homey wellicht even offline was of er was geen connectie waardoor de boel niet werd opgeslagen.

1 Like

Ah okee, dan heb ik niets gezegd.

Bij mij bleef ook de flow ongewijzigd na opslaan (chrome). In Edge gekeken en daar was de advanced flow wel aangepast. Vervolgens in Chrome ctrl-F5 en de opgeslagen flow werd correct weergegeven.