Wel gemeen een weekend gratis advanced flows :-)

Zo he, slimme set en een beetje gemeen om de advanced flows een weekend gratis te maken.
Ik ben nu totally addicted :slight_smile: :rofl: in eens zie opties die ik eerst niet voor elkaar krijg.

Tnx Homey :frowning: haha…

Groet, Andre

2 Likes

En ben wel benieuwd wat er gebeurt nà dit weekend. Blijven die advanced flows dan werken, maar kun je alleen geen nieuwe maken of iets aanpassen? Of werken ze niet meer of verdwijnen ze?

Ik heb overigens zelf bij de introductie het meteen al aangeschaft; kan het je van harte aanraden! :slight_smile:

De flows zullen wel blijven werken, maar je zult ze niet kunnen inzien en/of aanpassen.

m.i. kwestie van even doorlezen:

What will happen to my Advanced Flows after the weekend?
Advanced Flows will be saved and will still work after the weekend. You can also delete Advanced Flows after the weekend. However, you are not able to edit an Advanced Flow without purchasing Advanced Flow after the trial.

Ik denk ook dat je ze tijdelijk kan uitschakelen of weer inschakelen. dat is het enige dat ze niet expliciet melden.

Thx @Caseda, duidelijk!

Goh, klinkt niet echt heel vriendelijk… Alleen de link was ook prima geweest… :wink:
Ik lees hetzelfde stuk niet keer op keer opnieuw door en op het moment dat ik de aankondiging in de mail kreeg stond dit er nog niet bij op die pagina.

Ze blijven idd werken, Zoals meerderen al vermeld hebben.

Maar ik ben totally hooked, ik zal het dan ook volgende week bestellen. het maakt het leven wel erg aangenaam.
Maar ik neem aan dat dit ook het idee achter deze “gratis” test weekend was :thinking:

1 Like

Dit hebben ze helemaal goed gedaan, qua verkoop techniek :wink:
Om het af te maken hadden ze E2,99 korting kunnen aanbieden als je in dit weekend ook tot aanschaf overgaat :upside_down_face: :grimacing:

1 Like

Misschien passen ze de tekst nog aan :wink:

1 Like

Waarom sturen ze hier geen nieuwsbrief over, ik zie dit nu toevallig voorbij komen !

Waarom ontvang jij geen nieuwsbrief?
ik heb ze zeker in NL en in EN gehad vrijdag middag

Heb ook een mail gehad hierover 30 spt. om 16:22
Spam folder?
Ander mail adres sinds je je Homey account hebt aangemaakt?

Ik heb ook een mail gehad, terwijl ik het al had.

Ja ik had het ook al, mss hopen ze dat je blij en enthousiast andere Homey genoten op de hoogte brengt :wink:

1 Like

Ik vind ten eerste dit zeker het geld waard, maar eigenlijk alles wat je met advanced flows kan zou je ook met standaard flows kunnen maken.

Alleen moet je dan heel veel flows gebruiken en wordt het onoverzichtelijk.

Bijv. Mijn rolgordijn heeft zo een zebra patroon en ik wil dat hij op elke positie op een open stand staat. Dan moet je dus voor elke positie een aparte flow maken, maar dit kan ik nu in 1 flow
En zo zijn er meer advanced flows die vroeger uit heel veel flows bestonden. Ik ben nu van 1000 flows naar 550 gegaan. Er zijn wel er veel flows waarbij ik geen reden zie om deze aan te passen.

1 Like

Het heet advanced, maar het maakt het wel makkelijker :wink:

eerst even 500 FLOWS :astonished: ?

Maar idd het maakt het leven wel makkelijker ik heb inmiddels de optie ook afgenomen.

Groet,
andre

Niet in 1 keer gemaakt. Maar dan wil je iets bereiken en dan zijn dat er 20 en dan nog iets bereiken en dan maak je er 50 en zo maar door.

Succes!

1 Like