Advanced flow aanschaffen

Ik kan niet vinden waar ik Advanced flow kan aanschaffen. Deze regel staat op de site maar geen link

Koop vandaag.

Advanced Flow kost eenmalig € 25. En voor altijd gekoppeld aan jouw Homey Pro. (I)

Ik ben ingelogd, heb een pro maar kan t niet vinden, zoek me helemaal wild. Ben ik nu helemaal gek ?

Hallo Rob!

Als u naar deze link gaat: Advanced Flow
staat er onder het filmpje: “Koop vandaag” zie de onderstaande screenshot!

Hier kiest u in het drop-down menu uw homey pro en klikt u op voeg toe aan winkelwagen.
De rest wijst zich van zelf.
ik hoop dat dit u helpt! :smiley:

Een andere optie is trouwens om via: https://my.homey.app/ in te loggen.
Hier klikt u vervolgens op “Flows” en dan op “Maak een flow”
In dit scherm kunt u kiezen tussen een “Standaard flow” of een “Advanced flow”

Zie onderstaande afbeelding.

Hier klikt u op “Advanced flow” waarna u de optie krijgt advanced flow te kopen.

Super bedankt voor de tip, in de 1e tip kwam dat drop down menu niet zichtbaar, heel vreemd. Via de 2e tip wel via Flows gelukt, nu aangeschaft, ben benieuwd

Dank je wel !

1 Like

Geen probleem Rob.
Veel plezier met Advance Flow!!

Alles heel onduidelijk. Advanced Flows aangekocht en bevestiging ontvangen. Dan denk je, ik kan aan de slag, maar neen, bij een nieuwe flow maken krijg ik de keuze tussen normale flow en advanced flow. Heb ik aangekocht, dus kies ik advanced flow. Zodoende kom ik terug op het scherm “Koop nu”. Als je daar op klikt krijg je de melding dat je Homey reeds een licentie heeft.
Heeft iemand eigenlijk een idee wat er gebeurd als je Advanced Flows aankoopt? Athom blijft daar heel onduidelijk over.

Wat staat er in je account onder je Homey?

En bij je bestelling?
Al een keer afgemeld en opnieuw aaangeld?
Wat is de firmware versie van je Homey?

Bedankt voor uw reactie. Intussen alles in orde. Het duurt een tijdje voor de software is geladen in uw toestel.
Mijn grootste verwarring was dat je een mail ontvangt waarin vermeld staat dat je bestelling zal worden opgestuurd zodra hij klaar was. Ze plaatsen er dan ook nog een afbeelding bij van een soort voucher zodat je de indruk hebt dat je iets via post of mail moet ontvangen. Eenvoudiger was geweest gewoon te melden dat de aangekochte software binnen een paar minuten beschikbaar zal zijn. Maar je, moeilijk gaat ook.
Het goede is, dat het op het eerste gezicht gebruiksvriendelijk is en tot nu toe goed werkt. Wel je aandacht erbij houden en logisch blijven. Vind het een aanrader.

1 Like

Beste Max, de “drop-down” is er niet.
En ook als ik op “nieuwe flow” toets krijg ik niet de optie “advanced flow”.
Waarom maakt “Homey” het zo moeilijk de app aan te scaffen en te installeren ?

Waar klik je op Nieuwe Flow?
Advance Flow is alleen te bewerken/installeren vanaf een PC, niet vanaf de Mobilie Homey App.
En kan dus ook alleen vanuit de WebApp https://my.homey.app/flows gekocht worden als die nog niet in je Homey zit.

Gelukkig heb ik ook nog een Homey Zonder :wink:

Nieuwe flow is de oude versie, na op de + gedrukt te hebben, op Neuwe Advanced Flow drukken :
image

Aha, dank je voor de informatie.

Heel veel is nieuw voor mij en werd nergens zo duidelijk aangegeven.

Hartlelijk dank, ik ga aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Henk