Wie kan mij helpen met een flow voor een elektrisch kacheltje

Ik heb een elektrisch kacheltje voor in de badkamer. Nu wil ik deze aansturen om op een bepaalde tijd en bepaalde dagen de badkamer te verwarmen net zoals dat mogelijk is met een klok thermostaat.

Ik heb een Homey 2019 met advanced flow. In de badkamer wil ik de Tado radiator knop gebruiken voor sturing op temperatuur. Een Aqara slimme stekker om de kachel aan en uit te schakelen.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen om dit in één of twee flows voor elkaar te boxen.

Bedoel je zoiets bijvoorbeeld:

Dat lijkt er wel op, dat kaartje met “temperatuur werd groter dan” heb je in de dezelfde flow staan?

En waar haal je het kaartje “any” vandaan tussen temperatuur en de dagen

update: kaartje inmiddels gevonden maar waar het voor staat is mij nog niet helemaal duidelijk

Dankjewel voor je voorbeeld, ik heb er wat moeite mee om het te bedenken. Ik hoop dat het zo werkt.

1 Like

‘Any’ ziet er mooier / overzichtelijker uit. Vooral bij wat meerdere waardes. Heeft geen toegevoegde waarde en je zou het er ook tussen uit kunnen laten.

Thx, misschien weet jij dat ook? Die tweede regel in de flow als de temperatuur hoger word dan.

Dat werkt op die manier? Als één flow.

Ja, dat is het voordeel van Advanced Flows. Je kunt meer ‘ALS’ acties in 1 ‘canvas/advanced flow’ zetten.

Minder losse flows en beter overzicht :slight_smile:

1 Like

Ben blij :wink:

1 Like