Welke 3phase MID meter werk met homey MET API in 2024?

Is er iemand die mij een lijst kan geven met 3fase MID meters met API voor Homey?
Liefst per fase te bekijken.

Ik heb één Huawei omvormer en ben ven plan om er in de toekomst waarschijnlijk nog eentje bij te plaatsen.

Alvast bedankt.

Hoi Nick,

Volgens mij moet die van HomeWizard geschikt zijn.

Hallo Pappiedappie,

Bedankt voor het snelle antwoord.
Ja ik was ook al aan het kijken naar de meters van HomeWizard, maar ik vind nergens terug dat dit wel degelijk werkt. Op forums van enkele jaren geleden vind ik terug dat de 1Fase meters wel al werken met de API van Homey, maar toen werkte de 3FASE meters nog niet.

Is er iemand die mij kan bevestigen dat deze 3Fase meters ondertussen ook gekoppeld kunnen worden met API van Homey?

Alvast bedankt.

Hoi Nick, is er een reden dat ie perse iets met API moet doen?

Onderstaand een screenshot van de gegevens van mijn 1 fase meter van HomeWizard. Ik doe er in Homey nu niks mee, maar zover ik het zie kan ik deze gegevens in flows gebruiken.

Edit: My mistake. API is nodig om in het netwerk gevonden te worden​:blush::blush:. Haal even wat door elkaar…

Hela,

Ja API is wel nodig voor alle functies correct te kunnen gebruiken in Homey :sweat_smile:.
Nu normaal is dat wel reeds mogelijk met die 1phase meter die jij hebt, daar heb ik wel al verschillende commentaren van terug gevonden dat dat mogelijk zou moeten zijn.
maar zoals ik zei vind ik van de 3phase MID meter helaas niks terug.

Het hoeft niet van Homewizard te zijn.
Indien er andere 3phase MID meters op de markt zijn die wel werken had ik het ook graag geweten.