Thuis vanavond even kijken met wifi analyzer. Ik heb een hw powersocket aan de weau, als ik ff power off en on doe, komt ie weer online.
Iets werkt in de homey, maar niet alles. Ik vraag me af of mijn flows wel ik zijn ![]()
Ik zie dat je de bovenste Flowcard nog niet hebt aangepast. Bij de “Zet een waarde van een virtuele sensor [Aangezet] [Waarde]” Flowcard moet “Aangezet” (de eerste tag) vervangen worden door de tekst onoff.
Verandert het in de SmartLife app ook? Dan is het waarschijnlijk iets wat de warmtepomp zelf uitvoert. Of heb je Scenes in de SmartLife app ingesteld?
Ja
Ik heb niks van automatiseringen of scenes ingesteld en in de Smartlife app staat ie soms ook op 32 of 40 graden. Aparte is dat ik nu sinds gisteravond de flows in homey op "uitgeschakeld"heb gezet, en nu zie ik geen rare set_temp meer ![]()
Wat is de volgende stap in Homey? Ik zou graag de modus willen instellen, en ook een inlet en outlet temp willen uitlezen (en als gaat het rendement/andere parameters van de weau). Thanks voor alle hulp1
Zijn de inlet en outlet temperatuur en rendement wel zichtbaar in de SmartLife app? Het lijkt erop dat de warmtepomp deze niet beschikbaar maakt in Tuya.
Ik zag dit draadje en een post met veel sensor info. Maar ben bang dat dat er gewoon niet inzit. In HA kom ik ook niet verder. In Homey zit het nu deel (maar geen id wat nu moet na die flows zo te hebben). In de Smartlife app kan ik ook remote alles instellen en evt nog een time schedule. De pomp en zoutsysteem kan ik aan en uitzetten via homey.
Moeten t niet ingewikkelder maken dan nodig al zijn we wel tweakers he ![]()
In de device specification staat niets over inlet temperature of outlet temperature, dit betekent dat Homey deze functies niet herkent.