Wanneer is binnenkort?
Zou graag mijn dynamische prijzen willen activeren. Jammer dat deze er nog niet is, via HomeWizard app kan dit al. Iemand idee wanneer dit hier op Homey actief is?
Excuus als er al een topic over is, kan niet vinden.
Wanneer is binnenkort?
Zou graag mijn dynamische prijzen willen activeren. Jammer dat deze er nog niet is, via HomeWizard app kan dit al. Iemand idee wanneer dit hier op Homey actief is?
Excuus als er al een topic over is, kan niet vinden.
Use the App PbtH (Power by the Hour) there you can intergrate easy all prices, and make summeries off it (day, month, year ect)
Don’t wait on Homey him self
Binnenkort is een nogal vaag begrip, hè? Het kan verschillende dingen betekenen, afhankelijk van de context en wie je het vraagt.
Over het algemeen bedoelen we met “binnenkort” een periode in de nabije toekomst, maar hoe “nabij” precies is, dat verschilt. Voor de één is het een paar dagen, voor de ander een week of zelfs een paar weken.
Over het algemeen geef Athom daar geen verdere uitleg aan. Het zou zelfs een aantal maanden kunnen zijn.
Ik zie nu een grijze knop voor dynamische stroom (in de energy tab, naar knop “ aanpassen” en dan elektriciteitskosten). Deze knop was voorheen “binnenkort dynamisch” en ook nog even “ dynamisch (Beta)”. Maar ik kan hem dus niet selecteren (blijft grijs).
Die ik iets verkeerd? Of hebben meer mensen dit
?
Heb je de android “beta" / ios “testflight" app wel geïnstalleerd? Het is momenteel dus echt als beta beschikbaar
Ik heb zelf geen bèta test versie. Het is gekomen door een software update en volgens mij ook in de app? Hier krijg ik gewoon de dynamische ze zien
Op iOS/iPadOS is versie 9.5.0 sinds een paar dagen als live versie beschikbaar, met de dynamische prijzen-optie.
Da’s mooi haha, dank! Maar dan snap ik niet echt waarom het bij Wil_Ree nog niet werkt.
Misschien is de app een tijdje niet geupdate?
En de Homey firmware moet up-to-date zijn (minimaal v12.5.0) zie ik hieronder ![]()
Probleem is opgelost. Ik focuste me op de software van de Homey (versie 12.5.3) en die was dus wel up to date. Maar de app op mijn iPhone was niet de allerlaatste versie. Na update (versie 9.5.0) kom ik wel in het menu voor dynamische prijzen en kan ik een formule invoeren voor de juiste prijs. Aandachtspunt is wel dat je als decimaal teken een punt moet gebruiken ipv komma ( Homey geeft zelf een voorbeeld met komma wat dus niet juist is
)