Waarom kan ik geen flow maken met govee vloerlamp lite?

Ik heb mijn govee vloerlamp light geïnstalleerd, app via homey pro site geïnstalleerd, lamp is ook te bedienen via homey app maar ik kan geen fow aanmaken omdat bij het selecteren ‘dan’ de Govee app niet tussen de lijst staat. Help?

In de flow editor, navigeer naar de zone waar in je de lamp hebt geplaatst. Daar vind je beschikbare flowkaartjes.

Dit werkt voor alle apparaten, en werkt als enige manier voor apparaten die niet via een app zijn geïnstalleerd, zoals Matter en Homey generieke zigbee/z-wave.

Helaas kan ik de lamp op geen enkele manier vinden. Wel in het apparaten overzicht, maar zodra je op wat voor manier de flow start wordt de govee app niet weergegeven. Ook is de lamp niet zichtbaar bij apps, govee, terwijl hij wel gewoon in mijn apparaten overzicht staat en via daar bediend kan worden. Ook om hem toe te voegen als matter device en in setup via homey pro of via iOS kies, geen resultaat

De lamp is correct als Matter apparaat toegevoegd, daar kan het niet aan liggen.

Ik probeerde uit te leggen dat je flowkaartjes voor een app-loze Matter lamp daar niet gaat vinden;
De truuk is om naar de zone navigeren, ik laat even wat screenshots zien:

Alternatief:
Als je advanced flow gebruikt, kun je het zoekveld bovenin gebruiken