Ja je kan die missende tags gewoon vervangen door de gewenste tag.
Deze tags zijn inderdaad de “prijsnu” waarde van power by the hour.
De ene inclusief energiebelasting de andere zonder. (Vind je ook terug in de tekst in de blauwe blokken.
Hoop dat ie daarna gaat werken!
Wil je het daarna nog mooier maken dan kan je de app “unreal battery” downloaden en een baatery aanmaken die ook echt in je dashboard verschijnt (en zelfs in je energy tab als je dat aanzet).
Krijg het helaas nog niet helemaal voor elkaar, net ruim een uur lopen proberen, maar krijg het niet voor elkaar om die 2 kaartjes goed te krijgen.
Heb een device toegevoegd voor Power by the Hour met de NL waardes (die ontbrak nog kwam ik achter). Heb daarna opnieuw de hele flow proberen te importeren, bij de import kies ik nu de “Price now” waarde (deze is daar nu beschikbaar omdat ik die device heb toegevoegd).
Heb ook geprobeerd om de hele kaart handmatig aan te maken om deze daarna te vervangen (zie bovenstaande screenshot). Maar dat lukt helaas ook niet, gewoon te weinig ervaring met dit soort ingewikkelde flows en logica kaarten ben ik bang.
Moet ik eerst een nieuwe number variable aanmaken genaamd “Price-now”? En zo ja welke waardes moet ik daarbij dan invullen? En hoe weet deze dan dat ie eigenlijk de “Price now” waarde van Power by the Hour moet gebruiken?
Ook nog een vraag over de ‘unreal battery’, die zou ik ook graag toevoegen. De kaart in jouw screenshot kan ik echter niet terugvinden in de flow die ik met jouw gedeelde code heb opgezet. Heb hiervoor de code uit deze post van jou gebruikt. Misschien heb je al een nieuwere versie?
Nee price now is een variabele die door de “power by the hour beschikbbaar komt.
Als je in de logic kaart op de formule klikt, (bijv op de unavailable kaart) dan opent zich de formule editor. Verwijder daarin de “unavailable “ kaart en klikmdaarna op het kleine grijze kaartje aan de rechterkant. Daar zoek je dan opent prijsnu en voegt deze toe.
Als je power by the hour app geinstalleert hebt moet je een device toevoegen. In de instellingen van dat device zet je de bedrage. Die jou energieleverancier rekent:
@FKey wederom heel erg bedankt voor de moeite van het uitgebreide antwoord, de variabelen zitten er nu in!
Krijg de flow nog niet aan de praat, maar dat komt met name omdat ik deze niet (goed genoeg) begrijp. Weer flink wat tijd zitten proberen, maar raak er nu gefrustreerd van dus kan er beter even mee ophouden.